کد خبر ۳۰۵۹۳ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸

۲ اثر فاخر قرآنی با حضور آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در قم رونمایی شد‌

مراسم رونمایی از ۲ اثر فاخر قرآنی با حضور آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از دو اثر قرآنی اظهار داشت: رغبت مردم با مشاهده هنرنمایی‌های قرآنی بیشتر می‌شود و رشد و ترویج فرهنگ قرآن میان مردم افزایش می‌یابد.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه با تاسی به قرآن راه رسیدن به موفقیت هموار می‌شود، افزود: آیات نورانی قرآن انسان را به فیض می‌رساند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه زبان قادر نیست قرآن را که اثری عظیم از کلمات خداوند است، توصیف کند خاطر‌نشان کرد: در این دنیا قرآن از همه چیز بالا‌تر است و در صورتی که ما هم به این قرآن پایبند باشیم، به توفیق دست پیدا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمسک به قرآن، خیر دنیا و آخرت را به‌همراه می‌آورد، عنوان کرد: اگر کسی از قرآن دست بکشد، از حقیقت دین خارج می‌شود و به خیر دنیا نمی‌رسد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه همتی بلند این اثر قرآنی را خلق کرده است، گفت: هنرمندان ما برای اینکه پاسخ توهین‌هایی که به قرآن می‌شود را بدهند این آثار را خلق می‌کنند که باید به خاطر این تفکر عالی از آن‌ها تقدیر کرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نباید از قرآن غافل شویم، افزود: در صورتی که از دنیا غافل شویم از خیر دنیا و آخرت محروم می‌شویم و باید بدانیم که با احترام به قرآن و عمل به دستورات آن می‌توانیم از نعمت‌های الهی بهره‌مند شویم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com