کد خبر ۱۲۶۱۰۳ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸

روان‌بخش: پروژه متروی قم باید در سطح ملی پیگیری شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از موضوعات کلی که باید در سطح ملی پیگیری شود، پروژه خط یک متروی قم است که مصوباتی در دولت گذشته نیز داشته است.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش ظهر امروز در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 348 پروژه شهرداری قم با اعتبار 80 هزار میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) در این شهر موجب برکات و خیرات بسیاری شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این برکات تاسیس حوزه علمیه قم است، مطرح کرد: از این حوزه علمیه نیز شخصی مانند امام خمینی(ره) برخواست تا انقلاب اسلامی را برپا کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آن‌گونه که باید به این شهر توجه نمی‌شد، عنوان کرد: پس از سفر مقام معظم رهبری به این شهر و دستور ایشان مبنی بر استان شدن قم، تحولات در این شهر و استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه امروز به همت مسئولان استانی و شهرداری قم اتفاقات بزرگی رقم خورده است، خاطرنشان کرد: افتتاح بیش از 30 تقاطع در استان قم اتفاق بسیار خوبی بوده که در مسیر تحول قم رقم خورده است.

روان‌بخش اضافه کرد: امروز مسافرانی که وارد این شهر می‌شوند شهادت می‌دهند که در هر سفر قم تغییرات بسیاری داشته و خیابان، پل و یا تقاطع جدیدی در این شهر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم قم در مجلس شورای وظیفه پیگیری کلیات را بر عهده داریم، تصریح کرد: یکی از موضوعات کلی که باید در سطح ملی پیگیری شود، پروژه خط یک متروی قم است که مصوباتی در دولت گذشته نیز داشته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حمل و نقل عمومی، یادآور شد: با تکمیل پروژه نهضت ملی مسکن در استان قم نیاز به حمل و نقل عمومی، پارکینگ و کنترل ترافیک افزایش پیدا می‌کند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com