کد خبر ۱۲۵۲۸۱ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد

قم- نمایشگاه یاد یاران با عنوان «محراب تا معراج» در شام ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، نمایشگاه یاد یاران شامگاه شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم آغاز به کار کرد.

حاج حسن شالبافان در این مراسم به مدیحه سرایی و سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به ایراد سخن پرداختند.

آئین افتتاح نمایشگاه یاد یاران با اجرای گروه سرود همتا و نورافشانی به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و امام صادق علیه السلام همراه بود.

نمایشگاه یاد یاران از غرفه‌های هوش مصنوعی، کتاب، غرفه ابزار و ادوات نظامی، غرفه نقاشی کودکان، مشاوره، ایستگاه صلواتی، غرفه شهدا و ایثارگران تشکیل شده است.

اجرای تئاتر و نمایش از جمله برنامه‌های نمایشگاه یاد یاران است که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نمایشگاه یاد یاران با عنوان محراب تا معراج از روز شنبه ۳۱ شهریورماه تا جمعه ۶ مهرماه به مدت یک هفته در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برگزار خواهد شد.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com