کد خبر ۸۲۴۶۱ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸

ویژه برنامه‌های دهه فجر در قم تشریح شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قم هزاران برنامه متنوع در قالب ۱۳۳ عنوان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، لطفی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح ۱۲ بهمن با حضور قشر‌های مختلف مردم و نیرو‌های مسلح در حرم مطهر آغاز و سپس بیت تاریخی امام راحل (ره) گلباران می‌شود.

او افزود:هزاران برنامه متنوع در قالب ۱۳۳ عنوان همزمان با دهه فجر انقلاب در استان قم برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد:محوریت برنامه‌های امسال با هدف تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌ها و تقویت روحیه انقلابی گری پیش بینی شده است.

آیت الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این جلسه با بیان اهمیت توجه به برنامه‌های دهه فجر و تقویت ارزش‌های انقلابی و روحیه خودباوری در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان گفت: در اجرای برنامه‌های این دهه با موضوع انسجام بخشی و همبستگی و پرهیز از مسائل جناحی مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: پرداختن به اهمیت انتخابات پیش رو و همچنین تبیین موفقیت‌های نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته و دستاورد‌های جبهه مقاومت تاکید کرد.

در این جلسه هریک از دستگاه‌های حاضر به بیان طرح‌ها و برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام دهه فجر پرداختند.

بهره برداری از ۱۲۰ پروژه در بخش‌های استان، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام (ره) در مدارس، برگزاری اردوی جهادی با مشارکت دانشجویان، گلباران مزار شهدا در روز ۱۷ بهمن، برگزاری برنامه‌های متعدد در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهداو ساماندهی تبلیغات شهری از مهمترین این برنامه‌ها اعلام شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com