کد خبر ۱۲۳۱۷۰ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۸
اختصاصی قم‌نا/

اجرای همزمان برگزاری ویژه برنامه با تشییع شهدا +توضیحات اوقاف

ویژه برنامه یاد خدا در حالی از سوی اوقاف قم برگزار شد که زمان برگزاری آن با مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در قم همزمان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از این برنامه به‌مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در جوار امامزاده علی‌ بن جعفر(ع) برگزار و به‌صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

برگزاری و پخش ویژه برنامه یاد خدا در حالی بود که در زمان برگزاری این برنامه، با مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در قم همزمان شده بود.

شایان ذکر است اوقاف قم فعالیت‌های مختلفی در حوزه فرهنگ داشته، با این وجود برخی کژ سلیقگی‌ها باعث شده است تا شاهد برنامه‌های مهمی باشیم که همزمانی آن با برنامه‌های دیگر فعالیت این نهاد را کمرنگ کند.

توضیحات اوقاف قم در خصوص خبر فوق:

برنامه برگزار شده از سوی اوقاف در روز جمعه 14 اردیبهشت 1403 خطبه‌خوانی خادمین افتخاری اعتاب مقدس و امامزادگان استان قم بوده است که این برنامه نزدیک به دو ماه پیش برنامه ریزی شده بود.

از طرفی این برنامه به مناسبت شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و به صورت اختصاصی با حضور 500 نفر برگزار شده و عمومی نبوده است. همچنین مراسم اوقاف پس از مراسم تشییع برگزار شد.

همچنین در مراسم اوقاف، مجری و مداح برنامه از شهدای گمنام یاد کردند و همانطور که در تصویر پیداست، شبکه قرآن برنامه تشییع و مراسم اوقاف را در دو قاب در کنار هم آورده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com