کد خبر ۲۸۷۵۰ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶
در دیدار امروز مطرح شد

توصیه‌های آیت‌الله علوی گرگانی به فرماندهان نیروی انتظامی

یکی از مراجع تقلید در دیدار برخی از فرماندهان نیروی انتظامی گفت: پیروی از دستورات الهی سبب رستگاری و سعادت انسان‌ها می‌شود.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه انسان‌ها باید پیرو دستورات الهی باشند، اظهار کرد: عدم اطاعت از دستورات الهی سبب نارضایتی خداوند می‌شود.

وی افزود: خداوند پیامبران را به میان مردم فرستاد تا آنان را با واقعیت‌ها و پروردگار جهان هستی آشنا کنند اما متاسفانه برخی از مردم تنها به شنیدن سخنان پیامبران اکتفا می‌کردند و به سخنان آنان عمل نمی‌کردند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه تنها افراد کمی به جمع پیروان پیامبراکرم (ص) پیوستند، گفت: سخنان پیامبراکرم (ص) بر جان و قلب یارانشان تاثیرگذار بود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: امروز نام سلمان فارسی عظمت جهان اسلام را به مردم نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از انسان‌ها در زندگی خود فتنه به پا می کنند، گفت: پیروی از دستورات الهی سبب رستگاری و سعادت انسان‌ها می‌شود.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: انسان‌ها باید اهداف خود را از زندگی مشخص کنند و در همان مسیر دستیابی به اهداف قدم بردارند که اگر افراد در مسیر انجام امور الهی حرکت کنند به طور قطع آرامش خیال نصیبشان خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com