کد خبر ۲۷۸۸۶ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عنوان کرد

استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای معرفی آثار مهدوی

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: باید از فضای شبکه‌های اجتماعی برای معرفی آثار مهدوی بزرگان حوزه از جمله آیت‌الله صافی گلپایگانی استفاده کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی، حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی با بیان اینکه آیت‌الله صافی گلپایگانی از جمله مراجعی است که به صورت علمی در بحث مهدویت وارد شده است، تصریح کرد: این مرجع شریف آثار فراوانی در زمینه مهدویت به رشته تحریر در آورده است ولی کمتر کسی در جامعه از این موضوع خبر دارد که باید با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای در جامعه اطلاع‌ رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله صافی گلپایگانی در زمینه مهدویت به صورت علمی وارد شده است، عنوان کرد: باید با استفاده از آثار این مرجع فرهیخته مباحث علمی در زمینه مهدویت را در جامعه سامان داد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: باید دیدگاه‌های این مرجع تقلید در زمینه مهدویت به شیوه رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و دیگر قالب‌های جوان پسند به جامعه ارائه شود.

نجف لک‌زایی با تاکید بر اینکه جامعه را باید برای ترویج بحث‌های مهدوی آماده کرد گفت: برای رسیدن به این مهم باید آثار مهدوی مراجع و بزرگانی مانند آیت‌الله صافی گلپایگانی را در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشت که این اقدام می‌تواند تاثیر مثبتی در زمینه ترویج مباحث مهدوی داشته باشد.

وی با تاکید براینکه آیت‌الله صافی دارای شخصیتی فرهنگی مذهبی است عنوان کرد: این مرجع تقلید اشعاری دارند که کمتر کسی از شاعر بودن ایشان مطلع است و باید اشعار ایشان در قالب لوح فشرده و نرم افزار تدوین و در جامعه ارائه شود تا عموم جامعه بدانند که یک مرجع تقلید در کنار دغدغه‌های فقهی دستی نیز بر آتش ادبیات دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com