کد خبر ۲۷۸۶۸ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم و کسب رضای الهی

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با بیان اینکه مسوولیت ها گذرا هستند گفت: مسوولان باید حداکثر استفاده را از فرصت ها برای خدمت به مردم و کسب رضای الهی داشته باشند.

به گزارش قم نا از روابط عمومی استانداری قم، این مرجع تقلید روز یکشنبه در دیدار سرپرست استانداری قم با وی، با تاکید بر ضرورت تلاش برای کسب رضای خداوند و توجه به معنویات در امور اظهار کرد: هر کسی در هر سمتی باید بر انجام وظایف و تکالیف خود مراقبت داشته باشد.

وی افزود: مسوولیت ها امتحان الهی هستند و باید تلاش کرد تا از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به مشکلات مردم در زمینه های مختلف تصریح کرد: مسوولان باید از هر موقعیتی برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها خصوصا اقشار فقیر جامعه استفاده کنند.

وی همچنین وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و حوزه های علمیه را مایه خیر و برکت برای قم دانست و گفت: مسوولان باید دین خود را از جهات مختلف دینی و اخلاقی به شهر مقدس قم ادا کنند.

سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با علما، خدمت در قم را مهم و با ارزش دانست و اظهار کرد: در راه خدمت به قم نیازمند همکاری و همراهی آحاد مردم و مسوولان و دعای خیر مراجع معظم هستیم.

فریدون همتی با اشاره به جایگاه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه خدمت به قشر مستضعف ابراز امیدواری کرد: با یاری خداوند متعال بتوانم در این راه گام بردارم.

همچنین آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در دیدار سرپرست استانداری قم با وی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه، مقبولیت دولت تدبیر و امید نزد مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: خدمت کردن کار دشواری است و ما برای مسوولان آرزوی توفیق می کنیم.

در پی استعفای حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم برای نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور در حکمی، فریدون همتی مشاور ارشد خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری قم منصوب کرد.

جلسه معارفه همتی روز گذشته با حضور محمد حسین مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی و جمعی از مدیران استانی، در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com