کد خبر ۲۷۵۴۵ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴

برگزاری دوره آموزش مهدویت در مومسسه خادم عرشیان

موسسه قرآنی خادم عرشیان زمین اقدام به برنامه‌ریزی دوره تخصصی و نوین آموزش مهدویت کرده است.

به گزارش قم نا ، فاطمه فرهادی گفت: موسسه خادم عرشیان زمین مجوز خود را در سال 92 دریافت کرد و به عنوان یک موسسه در عرصه کار فرهنگی و آموزشی و پژوهشی در زمینه قرآن به فعالیت پرداخت.
وی افزود: این موسسه عمومی است ولی بیشتر متمایل هستیم که روی کودکان ابتدایی سرمایه گذاری کنیم و آموزش‎هایی را در زمینه تخصصی حفظ قرآن روانخوانی، بحث قصص قرآن، تفسیر و مفاهیم قرآن و مفهوم‎شناسی داشته باشیم.
مدیر موسسه خادم عرشیان زمین تصریح کرد: یکی از برنامه‎های آموزشی این موسسه برگزاری برنامه‎های قرآنی با محوریت عترت و قرآن است که در این زمینه برنامه‎های مختلفی در حال اجرا است.
وی گفت: از جمله این برنامه‎ها می‎توان به برگزاری برنامه آموزش مهدویت و دوره تخصصی مهدویت در بین کودکان و نوجوان اشاره کرد که در این دوره سعی شده است که با یک روش نوین و از شیوه داستان و طرح و شعر و واژه شناسی به ادراک پیام مهدوی برسند.
مدیر این موسسه قرآنی بیان کرد: آموزش و پرورش استان قم نیز با استقبال از این طرح برای اجرای آن در آموزش و پرورش و آموزش قرآن و مهدویت اعلام آمادگی کرد که این طرح هم اکنون در حال بررسی و دریافت و سنجش اطلاعات است.

منبع : ایکنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com