کد خبر ۲۶۷۳۳ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴

استانداری قم بازهم خبرنگاران را فراموش کرد

به گزارش قم نا به نقل از فارس ، «جلسه تجلیل از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائران ساعت 11 صبح روز دوشنبه در تالار معصومیه استانداری برگزار می‌شود،» این متن دعوت نامه‌ای است که از سوی روابط عمومی استانداری قم برای رسانه‌ها چند روز گذشته ارسال شد.

ساعت 11 صبح روز دوشنبه خبرنگاران در محل یاد شده حضور یافتند ولی چراغ‌های تالار معصومیه استانداری خاموش و درب‌های آن بسته بود و در میان بهت و ناباوری که شاید در ساعت حضور و یا روز موعود برای برگزاری جلسه اشتباهی رخ داده است از نگهبان جویای برگزاری جلسه شدند که پاسخی دریافت نکردند.

در تماس با مسئولان برگزاری این جلسه در استانداری، پس از عذر خواهی تنها حرفی که شنیده شد این بود که برگزاری جلسه لغو شده است و فراموش شده که به رسانه‌ها اطلاع داده شود.

دقایقی پس از این سخن، پیامکی در ساعت 11 و 34 دقیقه با مضمون اینکه «با سلام با عرض پوزش برنامه تجلیل از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائران امروز کنسل شده است» به اهالی رسانه ارسال شد.

ایمیلی نیز با همین مضمون ساعت 11.28 دقیقه صبح به اهالی رسانه رسید و این نوع اطلاع رسانی مصداق نوشدارو پس از مرگ سهراب بود که از سوی استانداری برای خبرنگاران همیشه حاضر در صحنه تجویز شده است.

این نخستین دفعه‌ای نیست که استانداری در هنگام لغو کردن جلسات خود همه را به یاد دارد به جز رسانه‌ای‌‌ها و نادیده گرفتن خبرنگاران امری است که بارها از سوی مسئولان تکرار شده و این سناریو باز تکرار دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com