کد خبر ۲۵۹۰۸ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
پیرو خبر قم نا ،

جوابیه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم به مصاحبه پدر پنج قلوهای قمی با قم نا

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با ارسال نامه ای به تحریریه این پایگاه نسبت به مصاحبه پدر پنج قلوهای قمی واکش نشان داد.

به گزارش قم نا ، پیرو مصاحبه جناب آقای اصغری پدر پنج قلوهای قمی با پایگاه اطلاع رسانی قم نا در تاریخ 29 فروردین 1394 ، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با ارسال نامه ای به تحریریه این پایگاه نسبت به مصاحبه پدر پنج قلوهای قمی واکش نشان داد.

اصغری در این مصاحبه اظهار داشت : پس از چند روزبه دلایل شرایط خاصی که با آن مواجه شده بودم به کمیته امداد وسازمان بهزیستی مراجعه کردم که به بنده اعلام کردند که ما برای فرزندان شما برنامه ایی داریم و با شما تماس خواهیم گرفت ونگران نباشید .
الان که بیست روزازاین قول ها گذشته وتماسی با بنده نگرفتند چون هنوز یکی از قل ها هنوز در بیمارستان هست واقعا با مشکل مهم پرستاری مواجه شدم دوباره به بهزیستی مراجعه کرده وخواستار کمک در امرپرستاری این نوزادان شدم اما به بنده گفتند پرستاری به ما ربطی ندارد و ما اینجا فقط امکان اهدای شیرخشک داریم که آن هم با داستانی همراه است ، یک سری مدارک ازفرزندان اینجانب گرفته شد تا اگر کمک نقدی مصوب شد اهدا شود.

هدف از انجام و شکل گیری مصاحبه با این طیف از شهروندان عزیز ، صرفا بیان گوشه ای از مشکلات این عزیزان است و این پایگاه در صدد رفع گوشه ای از مشکلات جناب اصغری بود که متاسفانه در حد حرف باقی مانده است ، از جناب آقای جلالی مدیر کل کمیته امداد استا ن قم نیز سپاسگذاریم که پس از انتصاب وی شاهد تغییرات مدیریتی مناسبی در کمیته امداد استان قم بودیم که نمود این تغییرات و سیاست های مدیریتی ایشان به وضوح قابل مشاهده است ، با پیگیری های خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی قم نا کمیته امداد استان قم نیز با اعطای مبلغی به مدت یک سال حمایتی به وسع خود انجام داده است.

لازم به ذکر است که مصاحبه منتشر شده در این پایگاه در تاریخ 20 فروردین ماه 1394 انجام و در 25 فروردین منتشر شده است و در نامه ارسالی نیز مشخصا قید شده است که نامبرده در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1394 با حضور در امداد ضمن مراجعه حضوری صریحا و به صورت مکتوب اعلام نموده که هیچگونه تقاضایی از این نهاد نداشته است ! تصویر نامه ارسالی در زیر قابل مشاهده است:

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com