کد خبر ۲۵۳۵۵ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۸
محمودی خبر داد:

۲ معلم قمی به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از انتخاب ۲ معلم قمی به عنوان معلم نمونه کشوری خبر داد.

به گزارش قم نا ، حسین محمودی گفت: از ۱۲ اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری هفته معلم آغاز می‌شود و ویژه برنامه‌هایی به منظور تکریم و تجلیل از معلمان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: معلمان نمونه در استان قم شناخته شده‌اند که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: برای انتخاب معلم نمونه در دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اعم از معلمان، مدیران و مربیان پرورشی در گروه‌های ۲۵ گانه به رقابت پرداخته‌اند وبا شاخص‌هایی که توسط آموزش و پرورش در سطح ملی مشخص شده سنجیده می‌شوند.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: از آذرماه سال ۹۳ فرایند انتخاب معلم نمونه آغاز شد و نتایج در فروردین‌ماه ۹۴ قطعی شد که ۱۰ نفر به عنوان معلم نمونه استانی و ۱۷۹ نفر به عنوان معلم نمونه در سطح شهرستان قم حایز شرایط لازم شدند.

وی اضافه کرد: ۲ معلم قمی نیز که شامل یک معلم از مدارس دولتی و یک معلم از مدارس غیر دولتی می‌شود به عنوان معلم نمونه کشوری شناخته شدند.

محمودی گفت: فرایند انتخاب معلم نمونه بسیار دقیق است و امتیازگذاری به صورت متمرکز در سه محور دانشی، مهارتی و ارزشی انجام می‌گیرد که امسال ۲۵۰ نفر سهمیه استان قم بوده است اما از آنجایی که آیتم‌ها بسیار دقیق و حساس بود، ۱۷۹ نفر در شهر قم انتخاب شده‌اند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com