کد خبر ۱۲۵۷۰۶ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳

داوری ۲۵ اثر نمایشی در جشنواره «دختران تمدن ساز» استان قم

قم- دبیر پنجمین جشنواره تئاتر دختران تمدن ساز استان قم، از انجام مرحله داوری ۲۵ اثر دریافت شده این جشنواره در رشته‌های نمایش صحنه‌ای، نمایش رادیویی و نمایشنامه نویسی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، الهام بهشتی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: امسال پنجمین دوره جشنواره تئاتر دختران تمدن ساز استان قم با حضور ۸۰ نفر از دختران هنرمند برگزار شد.

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر دختران تمدن ساز قم با بیان اینکه این جشنواره باعث هویت‌بخشی به دختران هنرمند استان شد، گفت: این جشنواره توانست گروه‌های مسجدی و مدرسه‌ای هنرمند را دور خود جمع کند تا دخترانی که در عرصه نمایشنامه نویسی، نمایش رادیویی و صحنه‌ای در حال فعالیت هستند شناسایی شوند و در رتبه‌های بالاتر و جشنواره‌های بزرگ‌تر شرکت و هنرنمایی کنند.

وی ابراز کرد: در این دوره از جشنواره، ۲۰ گروه صحنه‌ای تئاتر، ۵ گروه نمایشنامه نویسی و نمایش رادیویی شرکت کردند که امروز این آثار با حضور سرکار خانم پریسا طراوتی و مهدیه محمدخانی از داوران مطرح و برجسته تئاتر استان قم، داوری شد.

بهشتی عنوان کرد: این جشنواره از اوایل مردادماه آغاز به کار کرد و سعی داریم تا پایان مهرماه، مراسم اختتامیه جشنواره و تقدیر از گروه‌های نمایشی برتر برگزار شود.

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر دختران تمدن ساز تاکید کرد: در مراسم اختتامیه ضمن تقدیر از هنروران شاخص، از تمامی گروه‌های نمایشی دختران تمدن ساز نیز تجلیل صورت خواهد گرفت.

بهشتی در پایان از امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم به پاس همت و پشتیبانی از این جشنواره قدردانی کرد و گفت: با همکاری این معاونت در طول سال‌های اخیر برپایی جشنواره دختران تمدن ساز، سطح آثار گروه‌های دخترانه هر بار ارتقا پیدا کرده و شاهد رشد این جوانه‌ها در بخش‌های مختلف نمایش صحنه‌ای، رادیویی و نمایشنامه‌نویسی هستیم.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com