کد خبر ۱۲۵۶۷۹ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
تولیت آستان حضرت معصومه (س):

شهدای خلیج فارس ابهت آمریکا را فرو ریختند

بوشهر- تولیت آستان حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم گفت: شهدای خلیج فارس کار بزرگ خود را با اراده و قدرت خدا انجام دادند تا ابهت آمریکا در خلیج فارس فرو بریزد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر دوشنبه در آئین «بوشهر، پایتخت مقاومت» اظهار کرد: استان بوشهر در فداکاری و مقاومت الگوی تمام مردم ایران است.

تولیت آستان حضرت معصومه (س) افزود: نهضت ما با ازجان‌گذشتگی شکل گرفت و ادامه یافت و اکنون نیز همگی آماده دفاع از دین و انقلاب و کشور هستند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به سالروز عملیات طوفان‌الاقصی گفت: کاری که حماس در سال گذشته در چنین روزی انجام داد به‌گفته رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال پیش برگرداند؛ که به‌معنای زمان حضور آنان در سرزمین فلسطین و غصب زمین‌های ساکنان و آغاز جنایت‌هایشان است و ان‌شاءالله به‌زودی بر پایه وعده الهی نابود خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید سید حسن نصرالله گفت: این سید بزرگ و این رهبر مقاومت برای مدیریت امور حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، در مقرهای زیرزمینی مستقر می‌شدند و گاهی حتی تا ۶ ماه نور خورشید را نمی‌دیدند.

امام جمعه قم افزود: سید حسن نصرالله هم با جسم و روح خود آمد و در یاری دین خدا با کودک‌کشان صهیونی و فرهنگ شیطان کارزار کرد و هم شهادت ایشان «جاء نصرالله والفتح» است و موجب نصرهای فراوانی در برابر گروهی که خود را قوم برتر و دیگران را حیوان می‌دانند، خواهد شد.

وی با یاد کردن از شهید نادر مهدوی و دیگر شهیدان خلیج فارس، اضافه کرد: این کار بزرگ با اراده و قدرت خدا انجام شد تا ابهت آمریکا در خلیج فارس فروبریزد. حتی انقلاب اسلامی و پیروزی‌ها در عملیات‌های دفاع مقدس نیز به‌گفته حضرت امام (ره) کار خدا بود.

آئین «بوشهر، پایتخت مقاومت» در سالروز عملیات پاسداران نیروی دریایی در نبرد رودررو با آمریکا و شهادت شهدای خلیج فارس و همچنین سالروز عملیات طوفان‌الاقصی حماس علیه رژیم صهیونیستی در سالن ۹ دی بوشهر برگزار شد.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com