کد خبر ۱۲۴۲۸۷ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
با انتشار متنی در حساب ایتای این نماینده مطرح شد:

گناه کبیره نماینده قم به روایت خودش!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی از حمله رسانه‌های مواجب بگیر و پروپاگاندای قدرتمند جریان زر و تزویر به خود به دلیل اعتراض به شهرداری یکی از شهرداری مذهبی گلایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت الاسلام و المسلمین نبویان، نماینده مردم تهران طی اظهاراتی در خصوص چینش اعضای هیئت دولت چهاردهم گفته است به فردی که دلبسته به خارج از کشور یا فرزندان وی در خارج از کشور هستند رای اعتماد نمی‌دهد و در این خصوص تعارف ندارد. ‌‌‌

در واکنش به این اظهارات، محمدمنان رییسی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتشار متنی در حساب ایتای خود نوشت: خدمت برادر و همکار عزیزم آقای نبویان عرض می‌کنم که حقیر نیز با شما هم نظر بودم و هستم، اما اگر فکری به حال رسانه‌های مواجب بگیر و پروپاگاند قدرتمند جریان زر و تزویر نکنیم کاری از پیش نخواهیم برد.

وی در ادامه این متن ضمن گلایه از رفتار جناحی برخی رسانه‌ها آورده است: جهت استحضار عرض می‌کنم که اخیرا بنابر وظیفه قانونی و شرعی خود، نسبت به تداوم حضور شهردار یکی از کلانشهرهای مهم مذهبی که هر شش فرزند ایشان ساکن اروپا و امریکا هستند و حتی بعضا علیه نظام موضع گرفته‌اند تذکراتی دادم، اما جریان رسانه‌های وابسته به تیم ایشان چنان حقیر را نوازش کردند که گویی مرتکب بزرگترین کبیره شده‌ام!

رییسی در پایان متن خود خاطرنشان کرده است: تازه اعتراض حقیر صرفا در خصوص یک شهردار بود که هم فرزندانش ساکن و دلبسته غرب هستند و هم به عملکرد ایشان نقدهای متعدد فنی و گفتمانی وارد است؛ حالا حساب کنید که اگر بخواهیم درخصوص وزراتخانه‌ها که به مراتب حساس‌تر از شهرداری‌ها است اظهار نظر کنیم چه بلایی بر سر ما خواهند آورد! به گمانم خون امثال ما را مباح اعلام خواهند کرد!

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com