کد خبر ۱۲۴۱۰۷ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲
اختصاصی قم‌نا/

دم خروس ماجرای مسمومیت مدارس قم از لباس آذری جهرمی بیرون زد/ توهین کنندگان به جامعه متدین از مسمومیت مدارس تا انتخابات چهاردهم

جریانی که طی زمستان سال 1401 در قم سعی داشت تا با استناد به شایعه «مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس» انگشت اتهام را به سمت جامعه مذهبی دراز کند؛ این روزها در سطوح بالاتری طرفداران و رای دهندگان به رقیب انتخاباتی خود را «طالبان» خطاب می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، جریانی که طی زمستان سال 1401 در قم سعی داشت تا با استناد به شایعه «مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس» انگشت اتهام را به سمت جامعه مذهبی دراز کند؛ این روزها در سطوح بالاتری توسط جواد آذری جهرمی با همراهی سایت انتخاب و دیگر رسانه‌ها و اکانت‌های اصلاح‌طلب، طرفداران و رای دهندگان به رقیب انتخاباتی خود را «طالبان» خطاب می‌کند.

شایعه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس یک بازی کثیف از سوی گروه‌های ضدانقلاب بود که در نهایت با بازداشت یکی از افراد رسانه جریان مورد اشاره _که پیش از این متهم امنیتی بود و برای شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال خبرسازی می‌کرد_ خاتمه یافت.

سابقه سیاه این جریان البته به همین جا ختم نمی‌شود و این جریان در موضوعات مختلف سعی داشته تا جامعه مذهبی را دُگم و متحجر جلوه دهد و قابل توجه اینکه تمامی این حواشی توسط رسانه‌های بیگانه پوشش داده شده است.

به نظر می‌رسد عدم برخورد جدی و بازدارنده با این جریان رسانه‌ای باعث استمرار هتاکی به مردم مومن است و فارغ از نتیجه احتمالی انتخابات، باید جلوی این گونه رفتارها به‌صورت جدی گرفته شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com