کد خبر ۱۲۳۸۱۶ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
اختصاصی

از اکانت‌های مستهجن تا اصولگرایان و کارگزاران پای کار تخریب و حمله به سعید جلیلی +عکس

مشاهدات و بررسی‌ها در فضای مجازی حاکی از تخریب ناجوانمردانه «سعید جلیلی» از سوی برخی اکانت‌‌های شناسنامه‌دار سازمانی با همراهی اکانت‌های مستهجن و ضددین دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بررسی برخی از این اکانت‌ها نشان می‌دهد فرد صاحب اکانت با هویت واقعی خود در فضای مجازی فعال بوده و پیش از انتخابات، صرفا با روزمره‌نویسی و جذب دنبال‌کننده با استفاده از انتشار تصاویر عریان خود و محتواهای اروتیک مبادرت می‌کرده است.

اما نکته قابل توجه، محتوای یکسان این اکانت‌ها با کانال‌ها و اکانت‌های منتسب به یکی از نامزدهای انتخاباتی است و از آنجایی که اکانت‌های مستهجن به یک باره تغییر کاربری داده‌اند، این احتمال قویا حکایت از یک پول‌پاشی گسترده برای تخریب سعید جلیلی در فضای مجازی دارد.

از طرفی گستره محتواهای تخریب سعید جلیلی از کانال‌های فعال به اسم جبهه انقلاب تا کارگزاران، اصلاح‌طلب تا صفحات مستهجن را شامل می‌شود و اکانت‌های مورد اشاره با انتشار کنایه، دروغ، نظرسازی و «پیش‌بینی خود تحقق‌بخش» سعی در تحقق دروغ‌های خود دارند.

به نظر می‌رسد پیشتازی سعید جلیلی در نظرسنجی‌ها و اقبال گسترده مردم به وی، علت وحشت رقبای او است و این افراد علیرغم فرمایش صریح رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از «لجن‌پراکنی» در تبلیغات، کارفرمای اکانت‌های پروژه‌بگیر و مستهجن شده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com