کد خبر ۱۲۳۰۸۰ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶

توسعه اردوگاه‌های تفریحی در اولویت طرح‌های اجرایی قم است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با بیان اینکه توسعه و افزایش سرانه اردوگاه‌های تفریحی در اولویت طرح‌های اجرایی است، گفت: به همین منظور در سفر دور دوم رییس جمهور به قم پیش بینی‌های خوبی در این زمینه به عمل آمده‌است.

حسین غریب  گفت: توسعه مناطق اردوگاهی برای افزایش ظرفیت‌های تفریحی از برنامه‌های مهم استان قم در حوزه جوانان و غنی سازی اوقات فراغت است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم بیان کرد: همچنین تکمیل و بروز رسانی اردوگاه‌های تفریحی موجود مانند اردوگاه ۱۵ خرداد نیز از سال گذشته آغاز شده‌است.

غریب عنوان کرد: اختصاص ردیف بودجه برای احداث مناطق اردوگاهی جدید در شهرستان‌ها و شهر‌های اقماری جزء اولویت‌های استان در سفر دور دوم رییس جمهوری به قم خواهد بود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با بیان اینکه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت تابستانه با اولویت مساجد با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها دنبال خواهد شد، یادآور شد: مناطق بکر گردشگری دو شهرستان کهک و جعفرآباد از مهمترین مناطق در غنی سازی اوقات فراغت جوانان قمی در تابستان سالجاری است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم همچنین از تجلیل از ۱۸ دختر برتر این استان در حوزه‌های مختلف در قالب جشنواره شمیم ریحان خبر داد، عنوان کرد: این افراد برگزیده در حوزه‌هایی از جمله حوزه قرآنی، رسانه ای، فرهنگی، عفاف و حجاب، فضای مجازی، جهاد تبیین، هنری، ورزشی، دانشجویی و بسیج فعال هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با بیان اینکه ورزشگاه تختی به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به قم، زودی در اختیار بانوان قرار داده می‌شود، گفت: هم اکنون آماده سازی این مجموعه ورزشی افزون بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور در سیزدهمین سفر دولت سیزدهم، دی ماه ۱۴۰۰ به قم سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com