کد خبر ۱۲۲۹۷۵ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵

حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، نشست مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان پیرامون ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی مقیم قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار،‌ زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی،‌ امیری مدیرکل امور امنیتی استانداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی و جمعی از فرماندهان انتظامی برگزار شد، بر هماهنگی و تعامل سازنده نهادهای متولی بر ساماندهی اتباع مجاز و طرد اتباع غیر مجاز در این استان تأکید شد.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این نشست با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد استان قم به عنوان أم‌القرای جهان اسلام بیان کرد: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این نشست با اشاره به آمادگی و تلاش‌های  انتظامی در مسیر کنترل اتباع و مهاجرین خارجی گفت: به حول و قوه الهی در سال جدید شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت و سلامت اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی خواهیم بود.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com