کد خبر ۳۱۸۰۸ ۱۳۹۳ بازدید انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰

رئیس جدید پلیس آگاهی استان قم معرفی شد

مراسم معارفه رئیس جدید پلیس آگاهی استان قم برگزار شده و کرمی به این سمت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، با حضور کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم مراسم معارفه رئیس پلیس آگاهی استان قم در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار و سرهنگ کرمی به این سمت منصوب شد.

فرمانده انتظامی استان قم در سخنانی با بیان اینکه پلیس آگاهی در تامین امنیت و آرامش جامعه نقش مهم و کلیدی دارد گفت: پلیس و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنند تا مردم قوانین را به خوبی بشناسند و به آن عمل کنند تا شاهد نظم اجتماعی هرچه بیشتری در جامعه باشیم.

مجتبایی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان قم در تلاش است تا جامعه را به سمت قانون پذیری و رعایت هرچه بیشتر قانون هدایت کند افزود: پلیس استان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده و آمارها بیانگر این مهم است.

کرمی نیز در سخنانی به برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت خود در آینده نزدیک اشاره و بر ضرورت کشف علمی به جای کشف سنتی، مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع سرقت، تلاش در راستای کاهش فاصله کشف نسبت به مدت زمان وقوع، کیفی سازی طرح‌ها و عملیات‌ها، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ایجاد انگیزه و ارتقاء روحیه و همچنین تربیت مدیران کارآمد تاکید کرد.

مهدی قدمی رئیس سابق پلیس آگاهی استان قم به عنوان رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.