کد خبر ۲۹۶۲۶ ۱۱۷۹ بازدید انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
مدیرکل روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران:

همایش بین المللی «بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی» در تهران برگزار می‌شود‌

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری همایش بین المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی در تهران خبرداد و گفت: در این راستا سه پیش همایش در شهرهای قم، مشهد و شیراز برگزار شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی مولایی از برگزاری همایش بین‌المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی در تهران خبرداد و اظهارداشت: در راستای برگزاری همایش بین المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی سه همایش در شهرهای قم، مشهد و شیراز با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، جامعه المصطفی العالمیه، سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی‏ و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: نخستین همایش با عنوان امام رضا (ع) اسوه حیات طیبه 25 مردادماه در شهر مقدس قم، دومین همایش با عنوان همدلی و همزبانی در سیره رضوی 28 مردادماه در مشهد مقدس و سومین همایش با همکاری موثر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس با عنوان بانوان فرهنگ‌ساز سیره رضوی 29 مردادماه در شیراز برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به استقرار دبیرخانه مرکزی این همایش‌ها در شهر قم خاطرنشان کرد: حدود 240 مقاله به این دبیرخانه رسید و بر اساس موضوع به منظور ارائه در سه همایش به این استان‌ها ارسال شد.

وی بیان کرد: در هر یک از این سه همایش سه نفر به عنوان صاحبان آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند و نفرات اول این همایش‌ها در همایش بین‌المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی که در شهر تهران برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.