کد خبر ۲۹۴۵۶ ۹۴۹ بازدید انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
مدیرسازمان تعاون روستایی قم:

گردهمایی اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی سراسر کشور در قم برگزار می‌شود

مدیرسازمان تعاون روستایی استان قم با اعلام خبر برگزاری گردهمایی فرهنگی، آموزشی مدیران عامل اتحادیه‌های تعاون روستایی و کشاورزی سراسر کشور در قم گفت: این گردهمایی ۲۶ مردادماه در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، مجتبی منزوی با اعلام خبر برگزاری گردهمایی فرهنگی، آموزشی مدیران عامل اتحادیه‌های تعاون روستایی و کشاورزی سراسر کشور در قم اظهارداشت: این گردهمایی 26 مردادماه در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان قم با اشاره به اینکه شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی مجموعه‌ای موثر است که برای ارائه خدمات، به بخش کشاورزی قدم‌های موثری را برداشته است، عنوان کرد: هدف از تشکیل سازمان تعاون روستایی، تامین زمینه پیشرفت، توسعه، تقویت تعاون، گسترش عملیات اقتصادی و بازرگانی و خدمات تعاونی در روستا‌ها است.

وی با اشاره به اینکه استان قم با 11 هزار هکتار وسعت، 68 صدم وسعت کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این در حالی است که سهم استان از تولیدات دامی و کشاورزی به مراتب بیشتر از این وسعت است و 42 هزار تن محصولات دامی و کشاورزی تولید می‌کند.

منزوی با اشاره به خدمات حمایتی، هدایتی و نظارتی خاطرنشان کرد: این شبکه عظیم مردمی بستر مناسب و توانمندی جهت اجرایی شدن سیاست‌های اصل 44 و واگذاری امور به مردم است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قم با بیان اینکه شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی تحت پوشش استان قم بیش از 37 هزار عضو و دارای 50 شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی و زنان روستایی است، عنوان کرد: همچنین 27 فروشگاه عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج روستائیان، 70 فروشگاه مواد نفتی، 2 ایستگاه جمع آوری شیر، 6 کارخانه خوراک دام و طیور و 11 واحد اعتباری قرض الحسنه از دیگر زیر مجموعه‌های شبکه تعاونی روستایی و کشاورزی تحت پوشش استان قم است.

منبع : تسنیم