کد خبر ۲۸۷۱۹ ۱۷۶۰ بازدید انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم:

بانوان دوچرخه‌سوار قم در مسابقات لیگ کوهستان کشور رکاب می‌زنند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از رقابت بانوان رکابزن قم در مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی اظهار کرد: آخرین اعزام بانوان رکاب‌زن قم به رقابت‌های رسمی دوچرخه‌سواری کشور پیش از ماه مبارک رمضان انجام شد و حالا نخستین اعزام بعد از تمرینات بسیار خوبی که آنها انجام داده‌اند به لیگ کوهستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از مدت‌ها رکود در بخش بانوان امسال چند اعزام به رقابت‌های لیگ و قهرمانی دوچرخه‌سواری کشور در هر دو رشته کورسی و کوهستان داشته‌ایم و امیدواریم که همانند رقابت‌های گذشته که با درخشش بانوان رکاب‌زن قم همراه بود در میادین آتی نیز موفقیت کسب کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم بیان کرد: با اینکه از نظر امکانات برای بانوان رکاب‌زن و علاقمند به دوچرخه‌سواری در قم با محدودیت مواجه هستیم اما انگیزه و اشتیاقی که بانوان دوچرخه‌سوار برای فعالیت در این رشته دارند، محدودیت‌ها را به حداقل رسانده است.

وی در ادامه از اعزام بانوان دوچرخه سوار قم به سومین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور در رشته کوهستان خبر داد و افزود: بانوان دوچرخه‌سوار قم در مراحل قبل عملکرد خوبی داشته‌اند و یقینا چنانچه از نظر فنی با مشکلی مواجه نشوند در سومین مرحله نیز عملکرد خوب خود را ادامه می‌دهند.

حججی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای این مرحله، یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان قرار است این مرحله از رقابت‌ها با حضور رکاب‌زنان استان‌های مختلف به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان در شهر گرگان به انجام برسد.

وی با بیان اینکه تعدادی از برترین بانوان رکاب‌زن قم به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند، بیان کرد: سومین مرحله لیگ باشگاه‌های کوهستان در رشته کراس کانتری و دومین مرحله لیگ دان‌هیل در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان، این مرحله از رقابت‌ها از روز سه‌شنبه ششم مرداد ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه نهم مرداد ماه ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان رکا‌بزن به نمایندگی از هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در حالی به این مرحله از مسابقات اعزام شده‌اند که محبوبه اوحدی در مرحله دوم این مسابقات که به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد عنوان دوم بخش انفرادی را به ارمغان آورد.

حججی در پایان راجع به ترکیب تیم اعزامی بانوان قم در رشته کراس کانتری،‌ اظهار کرد: سارا هوشمند، سمیرا رستمی و سمیرا واعظی ترکیب تیم بانوان بزرگسال استان قم را در این مسابقات تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه محبوبه اوحدی در رده سنی جوانان تیم قم را در این مرحله از مسابقات همراهی خواهد کرد و امیدوار هستیم که موفقیت‌های مرحله قبل برای تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری قم تکرار شود و بانوان رکاب‌زن قم همچنان مسیر موفقیت‌های خود در این رشته را ادامه بدهند.

منبع : فارس