کد خبر ۲۷۷۹۹ ۱۰۰۳ بازدید انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

حضور مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران گفت: دستاوردهای مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه قرآن کریم در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی مولایی گفت: این مرکز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در عرصه قرآن کریم را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.
وی افزود: در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن تهران علاوه بر معرفی برخی از بانوان مجتهده، محدثه، عالمه، فقیهه و ادیبه، نمودارهایی از فعالیت‌های تبلیغی این مرکز در عرصه قرآن ارائه شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: در طول برگزاری نمایشگاه قرآن شاهد رونمایی از 28 اثر قرآنی که از سوی بانوان طلبه نگارش یافته و برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده‌اند، خواهیم بود.

وی حضور مشاوران در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی آنان را بخش دیگری از فعالیت این مرکز در نمایشگاه قرآن تهران دانست و ادامه داد: غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بخش حوزوی این نمایشگاه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

لازم به ذکر است بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برپا شده است.