کد خبر ۲۶۸۱۴ ۱۱۹۷ بازدید انتشار : ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶
با سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

هم‌اندیشی جوان امروز مخاطب‌شناسی و نیازسنجی در قم برگزار می‌شود

معاون مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از برگزاری هم‌اندیشی جوان امروز مخاطب‌شناسی و نیازسنجی با سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی با اشاره به هم‌اندیشی جوان امروز مخاطب‌شناسی و نیازسنجی اظهار کرد: این هم‌اندیشی را مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه برگزار می‌کند که به عنوان نهادی وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سال 87 تاسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 160 اثر با مخاطب جوان در این همایش تولید شده که موضوعات مختلف فکری، معارفی، مباحث مطالعات انقلاب اسلامی،‌ مطالعات فرهنگی، اجتماعی، ‌اخلاقی، تربیتی، روانشناسی، ادبیات و هنر و مباحث خاص طلبگی و حوزه را در بر می‌گیرد.

معاون مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه با محققان مختلف رایزنی شد تا به تولید اثر برای جوانان بپردازند، گفت: این هم‌اندیشی اجتماعی بین متخصصان و کارشناسان مختلف است و گفت‌وگویی برای مخاطب‌شناسی و نیازسنجی جوان امروزی در آن صورت می‌گیرد.

وی به شرایط حاکم بر جهان اشاره کرد و افزود: تغییرات و تحولات فراوانی وجود دارد که روی انسان و جوانان اثرگذار است، بنابراین هر روز باید موضوع و مخاطب را مورد بازشناسی قرار دهیم و نگاه و شناخت خود را به روز کنیم تا بتوانیم اثری تولید کنیم که قابل استفاده برای جوانان باشد.

سهرابی از برگزاری هم‌اندیشی جوان امروز مخاطب‌شناسی و نیازسنجی در روز هفتم خرداد امسال خبر داد و افزود: این هم‌اندیشی از ساعت 17 در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ابراهیم فیاض به عنوان جامعه‌شناس در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: حدود 100 نفر از استادان و متخصصان برای شرکت در این هم‌اندیشی دعوت شده‌اند.

منبع : فارس