کد خبر ۲۵۵۱۲ ۹۴۱ بازدید انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم خبر داد

مقام سومی دوچرخه‌سواران قمی در لیگ کوهستان کشور

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از موفقیت رکابزنان قم در کسب مقام سوم مرحله نخست رقابت‌های لیگ کوهستان کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی تصریح کرد: با اینکه نفرات جوانی را به مسابقات این دوره اعزام کرده‌ بودیم اما مجموعا از عملکرد تیم کراس کانتری کوهستان هیئت دوچرخه‌سواری قم در رقابت با حریفان شرکت‌کننده در این پیکارها راضی هستیم.

وی با اشاره به درخشش دوچرخه‌سواران قمی و موفقیت آنها در کسب مقام دوم لیگ کوهستان کشور، اضافه کرد: شروعی دوباره برای ورزش دوچرخه‌سواری با کسب مقام دوم کشور در مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری رشته کراس کانتری بخش آقایان همراه بود و ان‌شاءالله تداوم خواهد داشت.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم که با نام تیم هم‌رکابان قم در این مرحله از رقابت‌ها حضور یافته بود، توانست در مجموع با کسب 118 امتیاز به مقام سوم دست یابد.

وی یادآور شد: بر اساس تقویم ورزشی ارائه شده از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط سازمان لیگ، مسابقات مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری کشور در بخش آقایان در سه رده سنی به انجام رسید.

حججی خاطرنشان کرد: تیمی متشکل از هشت رکاب‌زن به نمایندگی از هیئت دوچرخه‌سواری قم عازم این پیکارها شد و در رده سنی جوانان که مسابقات آن با حضور 11 تیم از سراسر کشور برگزار شد تیم قم توانست مقام سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: با مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌ها از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان، فاز دو پارک چنگلی چیتگر تهران میزبانی این مرحله از مسابقات را بر عهده داشت و تیم هم‌رکابان قم با ترکیب چهار رکاب‌زن جوان این موفقیت را به دست آورد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم عنوان کرد: ما رکاب‌زنان بسیار خوب و آینده‌داری در قم داریم که قطعا در آینده‌ای نزدیک از موفقیت‌های آنها در عرصه رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور بیش از پیش خواهیم شنید و حتی در صدد رسیدن به تیم ملی نیز هستیم.

وی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی قم به رده سنی جوانان مسابقات رشته کراس‌کانتری دوچرخه ‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور نیز اشاره کرد و افزود: تیم هم‌رکابان قم با ترکیب محمد آرام، محمدحسین شریفی، مجتبی رئیس‌الذاکرین و سید‌ محمدحسین روحانی به رقابت با حریفان پرداخت.

حججی خاطرنشان کرد: همین اعزام در بخش بانوان نیز صورت گرفت و تیم هیئت دوچرخه‌سواری قم در رشته کراس‌کانتری دوچرخه ‌سواری کوهستان باشگاه‌های کشور در تهران به میدان رفت، ضمن اینکه برای برگزاری مسابقات انتخابی رشته کورسی و اعزام آن به مسابقات کشوری سال 94 نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطمئن هستیم که در این رشته نیز مقام‌های خوبی به دست خواهیم آورد.

منبع : فارس