کد خبر ۲۵۳۵۹ ۲۱۹۸ بازدید انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
در دو جلسه مشترک صنعتگران قم با مدیرکل تامین اجتماعی استان مطرح شد؛

نقش موثر تامین اجتماعی در حمایت از تولید غیرقابل انکار است

حمیدرضا عالمی آرانی رئیس کانون کارآفرینان قم اظهار داشت :حمایت از تولید در قم نیازمند همت مدیران استان بوده و نقش موثر سازمان تامین اجتماعی در این میان غیرقابل انکار است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم،حمیدرضا عالمی آرانی صبح امروز در جلسه شورای اندیشه و همفکری سازمان بسیج کارگری استان با اعلام این مطلب افزود:توجه به فرهنگ کارآفرینی در کشور ضروری است و مجموعه مدیران استان سعی در نهادینه کردن این فرهنگ داشته باشند.
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تامین اجتماعی قم در تعامل با کارفرمایان اظهار داشت:حرکت تامین اجتماعی قم در راستای تعامل با کارفرمایان است و ثمره این تعامل به اشتغال پایدار در استان کمک می کند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم هم در این نشست بر تشکیل جلسات همفکری با کارفرمایان تاکید کرد و گفت:با تعامل و تفاهم بین تامین اجتماعی و کارفرمایان می توان امنیت اجتماعی کارگران را در جامعه بهبود بخشید.
وی از ارائه 12 خدمت الکترونیک تامین اجتماعی به مخاطبان خود خبر داد و افزود:با گسترش خدمات الکترونیک تامین اجتماعی در استان درصدد ایجاد عدالت خدمت رسانی هستیم.
وی با بیان اینکه 97درصد کارفرمایان قمی لیست حق بیمه کارگران خود را اینترنتی ارسال می کنند تصریح کرد:با اجرای طرح های خدمات الکترونیک توسط تامین اجتماعی قم ماهانه از 12 هزار و هشتصد سفر درون شهری جلوگیری شده است.
موسوی همکاری تامین اجتماعی قم با کارفرمایان در جهت توسعه اشتغال و تولید را مطلوب توصیف کرد و خاطرنشان ساخت:همکاری در تقسیط بدهی کارفرمایان و دریافت لیست بدون وجه از کارگاههای بحران زده از جمله اقدامات تامین اجتماعی در کمک به کارفرمایان است.
گفتنی است در دیگر جلسه مشترک کارفرمایان و مدیران کل تامین اجتماعی،کار و امور مالیاتی که با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد مسائل و مشکلات بخش صنعت بویژه کوره های آجرپزی قم مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست که صبح امروز در محل دفتر نماینده مردم قم برگزار شد بر همکاری تمام مسئولان مربوطه در راستای حل مشکلات صنعتگران استان تاکید شد.