کد خبر ۲۴۹۹۴ ۹۳۶ بازدید انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۷
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اجرای طرح‌های نیابت و فرشتگان رحمت در قم

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح‌های نیابت و فرشتگان رحمت در استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیرحسین علیمردانی در تشریح فعالیت‌های معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: در حوزه معاونت داوطلبان چهار طرح ملی نیابت، مروجین سلامت، فرشتگان رحمت و داوطلب یار امداد و نجات در استان قم به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در طرح فرشتگان رحمت 4656 سبد کالا به ارزش 3 میلیارد و 725 میلیون ریال با همت داوطلبین، خیرین و موسسات خیریه‌ای که با معاونت امور داوطلبان هلال احمر مشارکت کردند، بین خانواده‌های بی سرپرست، معلولین، سالمندان و خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح ملی نیابت خبر داد و گفت: در این طرح که طرح برگزیده بین المللی است داوطلبان در تیم‌هایی با حضور مدیرعامل جمعیت در سرای سالمندان حضور پیدا کرده و به نیابت از فرزندانشان خاطرات خوشی را برای ایشان رقم زدند.

علیمردانی همچنین از اجرای طرح مروجین سلامت یاد کرد و گفت: طرح مروجین سلامت با کمک روانشناسان و مشاوران و با حضور 1500 نفر از خانواده‌ها به اجرا رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات برنامه دیگر معاونت امور داوطلبان بود که در این طرح 9 پزشک و پیراپزشک به صورت داوطلبی به ارائه خدمت پرداختند و در حوادث همیار امدادگران جمعیت هلال احمر بودند.