کد خبر ۱۲۵۷۰۱ ۱۳ بازدید انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱

تاکید شورای شهر بر افزایش نیروی پلیس خانم در قم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: افزایش نیروی پلیس خانم در قم در کمیسیون بانوان شورا مورد تاکید قرار گرفت و امیدواریم شاهد افزایش این نیروها باشیم.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند امروز در صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم گفت: افزایش نیروی پلیس خانم در قم در کمیسیون بانوان شورا مورد تاکید قرار گرفت و امیدواریم شاهد افزایش این نیروها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ساخت و راه اندازی 2 کلانتری بسیار جدی است و باید اهتمام و توجه ویژه شود و بودجه حایز اهمیت پیش بینی شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته‌ای برای ساخت این دو واحد کلانتری با همکاری دستگاه‌های ذی ربط تشکیل شود.

اختصاص 40 میلیارد تومان برای تجهیز دوربین هوشمند در سطح شهر

سید محمدحسین دهناد؛ دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های بی‌شائبه آنان است و در همین راستا عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 و اقدامات نیروی مسلح را به فال نیک می‌گیریم. 

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: گاهی در مدیریت واحد شهری یک برداشت اشتباهی می‌شود و آن این است که حوزه دستگاه‌های خدماتی در ساختاری ذیل شهرداری قرار می‌گیرند.

دهناد تصریح کرد: بر اساس ماده 108 ردیفی برای دوربین ثبت تخلفات در نظر گرفته شده که حدود 40 میلیارد برای این دوربین‌ها پیش بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: ردیف 2.5 میلیارد برای خرید موتور سیکلت و 9.5 میلیارد برای کمک به راهور استان قم اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: افزایش 11 درصدی تصادفات در شش ماه نخست سال جاری و کاهش تصادفات منجر به فوت نشان از اقدامات مطلوب ترافیکی در سطح شهر و معابر شهر قم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم، در پایان صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم این لایحه تصویب شد که زیرگذر امام موسی صدر به مناقصه گذاشته شود.

اعضای شورای اسلامی ظهر قم با طرح شهرداری قم ضمن مساعدت پنج میلیارد تومانی به فرماندهی انتظامی استان قم به مناسبت هفته نیروی انتظامی موافقت کردند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/