کد خبر ۱۲۵۶۵۴ ۱۰ بازدید انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
استاد حوزه علمیه قم:

امروز زمان درنگ و شبهه افکنی نیست

قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز روز درنگ و شبهه افکنی نیست، چراکه دشمن می‌خواهد در دل ما تردید ایجاد کند و در این شرایط جهاد تبیین بر همه واجب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه یکشنبه در اجتماع «لبیک یا خامنه‌ای» در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: جهاد تبیین را فقط مقام معظم رهبری نفرموده‌اند، بلکه در قرآن نیز آمده و وظیفه همگان است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: خدا به مردم، علما و حوزه علمیه مأموریت داده است تا جهاد تبیین کنیم و امروز بیش از روزهای دیگر تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی، جهاد و شهادت، طوفان الاقصی و حوادث عالم که زمینه ساز ظهور است، بر همه واجب و لازم است.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: امروز باید این فریاد را بزنیم و حوزه علمیه و تریبون دارها باید از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت دفاع کنند و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: کسانی که اشکالات و انتقادات و مشکلات را در تریبون‌های عمومی می‌گویند، خائن هستند ضمن اینکه اینها باید گفته شود ولی باید به مسئولین انتقال داده شود.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: هر کسی دلش می‌سوزد، باید نیمه پر لیوان و دستاوردهای انقلاب را بازگو کند و اشکالات باید در مسیری که حل مشکلات به دست آنها است، گفته شود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: وجوب جهاد تبیین نسبت به همه مردم و به ویژه رسانه‌ها و حوزه علمیه واجب است و موظف هستیم از جایگاه جبهه مقاومت و نبرد حق و باطل و ولایت فقیه دفاع کنیم.

سخنران حرم بانوی کرامت اذعان کرد: امروز نبرد جبهه حق و باطل است و یقین بدانیم اگر کوتاه کنیم، مشمول این قرآن مبنی بر نقض سنت الهی و قاعده امحال خواهیم شد و علی بار دیگر تنها می‌ماند.

وی یادآور شد: مردم در حمایت از امام حسن (ع) و حسین (ع) کوتاهی کردند و اگر ۲ میلیارد مسلمان هفتاد سال کوتاهی نمی‌کردند، امروز پنجاه هزار نفر در فلسطین شهید نمی‌شدند.

حجت الاسلام ماندگاری اذعان کرد: یکی از بزرگترین برکات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل ضربه پذیر و نفوذ پذیر است.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: اسرائیل یک سال است که به اهداف خود در فلسطین نرسیده است و ضربه پذیر بودن حمایت ناتو و آمریکا مشهود است و هیچکدام از آنها به اهداف خود نرسیدند و امروز ۹۰ درصد موشک‌های ایرانی به رژیم صهیونیستی رسیده است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: امروز آبروی جبهه باطل رفته است همانطور که صلح امام حسن مجتبی (ع) آبروی معاویه را برد.

وی عنوان کرد: دومین دستاورد طوفان الاقصی این است که اسرائیل در این یک سال به شدت تضعیف شده و مهاجرت معکوس داشته و اقتصاد آن رو به افول است و امروز تنش‌های داخلی در اسرائیل به وجود آمده است.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: دیگر دستاورد طوفان الاقصی صف بندی جبهه حق و باطل است امروز صف بندی جبهه حق و باطل محدود به مسلمانان نیست و حتی آمریکایی‌ها هم حامی فلسطین شده‌اند و فریاد هیهات من الذله همه ملت‌های اسلام و حتی سراسر جهان را فرا گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: ریشه دار شدن مقاومت از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی است و فرهنگ استقامت در جهان گسترش یافته است.

سخنران حرم بانوی کرامت ادامه داد: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگر در دنیا علمدار است، امروز همه یک صدا مقاومت را فریاد می‌زدند.

وی بیان کرد: امروز اتحاد بین جبهه مقاومت اتفاق افتاده است و کسی نمی‌تواند مدافعان اسلام و مظلومان را در سراسر جهان تفکیک کند و همه تحت جبهه مقاومت هستند.

حجت الاسلام ماندگاری ابراز کرد: ظهور قدرت جدیدهای، یمن لبنان و ایران از برکات طوفان الاقصی است و دشمن فهمید که قدرت‌های اسلامی شکست ناپذیر هستند.

وی اضافه کرد: به برکت طوفان الاقصی جبهه مقاومت و مظلومان گسترده شده است و به گرایش حق و اسلامی افزوده می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: دنیا فهمیده است که تکیه به آمریکا عاقبت به خیر ندارد، ولی هرکسی به خدا تکیه کند قطع به یقین پیروز میادین خواهد بود.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: سران عرب اگر مسلمان هستند به آمریکا تکیه کردن به ذلت و آتش تکیه کردن است و همه زیر علم حیدر و اسلام بیایید.

حجت الاسلام ماندگاری یادآور شد: جبهه مقاومت با طوفان الاقصی اعتماد به نفسی در پرتو توکل به خدا پیدا کرده است و این اعتماد به نفس مقابله با اسرائیل بسیار تحسین برانگیز است و مقدمه ظهور را فراهم می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز دنیا به ولایت فقیه اعتماد می‌کند و می‌فهمد که حزب الله غالب است و اگر قرار است زیر پرچم توحید و ولایت فقیه پیروز باشیم، باید مجاهدت کنیم.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: امروز روز درنگ و شبهه افکنی نیست، چراکه دشمن می‌خواهد در دل ما تردید ایجاد کند.

حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: هرکسی ولایت فقیه را تضعیف کند، جاهل است و جبهه مقاومت سربلند ایستاده است و ان شاء الله زوال اسرائیل نزدیک است.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/