کد خبر ۸۲۵۳۸ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷
رهگذر:

دانشجویان قمی راهی مناطق جنگی جنوب کشور می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پرهام رهگذر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: اردوی راهیان نور دانشگاه‌های قم به غیر از دانشگاه صنعتی و فرهنگیان که به صورت مستقل اجرا می‌شود، در اسفندماه برای اعتلا و رشد آرمان انقلاب اسلامی در بین دانشجویان برگزار خواهد شد.

رهگذر در خصوص تعداد اتوبوس‌های اعزامی و تاریخ شروع سفر‌های راهیان نور گفت: در روز‌های ۲۲ و ۲۳ اسفند ماه برادران به مناطق جنگی اعزام می‌شوند که در هر اعزام، ۱۰ تا ۱۲ اتوبوس دانشجویان را به جنوب منتقل می‌کند همچنین اردوی خواهران از در روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۲۱ آغاز می‌شود و در هر روز حدود ۱۵ اتوبوس وظیفه حمل آن‌ها به مناطق جنوبی را دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم در خصوص برنامه‌های این اردو گفت: فعلا درصدد چینش برنامه‌ها و چگونگی انجام فعالیت‌های فرهنگی و هماهنگی راویان به منظور آشنایی دانشجویان با یادواره‌های شهدا هستیم.

وی گفت: در نظر داریم برای تاثیر بیشتر روی دانشجویان از رویکردی مسئله محور در این سفر استفاده کنیم، اما در موضوع خاصی به اتفاق نظر نرسیده ایم، ولی با توجه به پایین آمدن سطح امید در دانشجویان و جلوگیری از کمرنگ نشدن خوی انقلابی آن‌ها موضوع پیشنهادی «انقلاب اسلامی، راه طی شده و نقشه پیش رو» است که باید روی آن بیشتر بحث کنیم تا به نقطه مشترکی برسیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com