کد خبر ۸۲۵۳۵ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴

اجرای پروژه توسعه کانال‌های دفع آب‌های سطحی منطقه ۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پروژه‌های منطقه چهار در بخش ایجاد و توسعه کانال‌های انتقال آب‌های سطحی، گفت: احداث کانال دفع آب های سطحی با 500 میلیون تومان شروع شده و 300 میلیون تومان هم افزایش داشته و در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به تکمیل منابع ذخیره آب بلوار آیت‌الله بروجردی افزود: توسعه کاشت و بهسازی معابر 500 میلیون تومان اعتبار داشته و بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اصفهانیان مقدم به پروژه پیاده‌روسازی بلوار امین که از سال‌های قبل ادامه داشته اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه 600 میلیون تومان بوده و فاز اول آن امسال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه مناسب سازی رفت و آمد معلولین با 250 میلیون ریال اعتبار، خاطرنشان کرد: احداث چاه جذبی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام است که 45 چاه تجهیز شده و جمعا 85 مورد حلقه چاه تجهیز و بهسازی و احداث شده است.

شهردار منطقه چهار قم همچنین گفت: اجرای نقاشی دیواری با مساحت 2 هزار و 675 مترمربع و اعتبار یک میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه چهار بوده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com