کد خبر ۸۲۵۱۸ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷
سرمست:

بی‌طرفانه دنبال انتخاباتی قانونی و پرشور در قم هستیم

استاندار قم، وظیفه و سیاست ما در مدیریت استان، حفظ بی‌طرفی و تحقق انتخاباتی پرشور و مطابق قانون است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، "بهرام سرمست" روز شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص الزامات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بشکل رقابتی و پرشور گفت: اجرای مر قانون و پر کردن خلاهای احتمالی از طریق جایگاه قانونی بعنوان مدیریت استان و همچنین رایزنی ها و همفکری های دیگر در حال انجام است تا فضا هر چه بهتر برای انتخاباتی پرشور فراهم شود.

وی ابراز کرد: برخی انتظار دارند استانداری در یک طرف دعوا و انتخابات باشد اما مجموعه مدیریت استان مجری انتخابات است و در آن دخالت نمی کند.

سرمست تصریح کرد: حفظ امنیت، سلامت، بی طرفی و تلاش در مسیر مشارکت حداکثری هدف گذاری های استان در انتخابات آتی است.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در مسیر جلب مشارکت حداکثری بیشترین نقش را می توانند ایفا کنند.

استاندار قم در بخش دیگری از پاسخ خود، با رد برخی ادعاها در خصوص مشخص و قابل حدس بودن نتایج با توجه به ترکیب نامزدهای شاخص انتخابات در قم، گفت: ما معتقد نیستیم که تکلیف انتخابات قم از هم اکنون مشخص شده و طرح مساله به این شکل صحیح نیست.

وی افزود: تجربه نشان داده است که تا آخرین لحظه نمی توان قضاوت کرد و بارها در شب آخر ورق انتخابات برگشته است.

استاندار قم همچنین تاکید کرد که اصحاب رسانه تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام نامزدها را به آنها هشدار و به مسئولان اطلاع بدهند.

انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم‌ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۶۰ درصد مردم استان قم واجد شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، سه نماینده از حوزه انتخابی قم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند؛ همچنین این استان در مجلس خبرگان رهبری یک نماینده دارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com