کد خبر ۸۲۴۹۷ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹
طی نامه‌ای؛

جامعه اسلامی دانشجویان قم انزجار خود را به مذاکره با امریکا اعلام کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان قم در نامه‌ای اعتراض و انزجار خود را نسبت به مذاکره مجدد با امریکا اعلام کردند.بخشی از متن نامه به شرح زیر است:سلام ما بر دفتر تاریخ که ننگ نامه خائنان به نبی را برای عبرت عالمیان به ودیعه نهاد. خائنانی که کفن پیامبر خشک نشده بساط مذاکرات سقیفه را بنا نهادند. طلحه و زبیر‌هایی که برای منافع دنیایی شان، رگ غیرت و عزت و مردانگی خود را زدند و در جهل هم پیاله‌ی کسانی شدند که خون حمزه&z

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، جامعه اسلامی دانشجویان قم در نامه‌ای اعتراض و انزجار خود را نسبت به مذاکره مجدد با امریکا اعلام کردند.


بخشی از متن نامه به شرح زیر است:
سلام ما بر دفتر تاریخ که ننگ نامه خائنان به نبی را برای عبرت عالمیان به ودیعه نهاد. خائنانی که کفن پیامبر خشک نشده بساط مذاکرات سقیفه را بنا نهادند.

طلحه و زبیر‌هایی که برای منافع دنیایی شان، رگ غیرت و عزت و مردانگی خود را زدند و در جهل هم پیاله‌ی کسانی شدند که خون حمزه‌ها جرعه جرعه نوشیده و داغ بر دل رسول خدا و امت اسلامی نهاده بودند النهایه همان ابوموسی اشعری‌های ساده لوح و کج فهمی که به عنوان وزیرمذاکره کننده علی بر علی تحمیل شدند، جنایات پسر عاص و معاویه‌ها را دیدند، اما در میدان دشمن علی خوش رقصی نموده و خون هزاران شهید صفین را با جهالت خود معامله نمودند.

شش سال تمام فریاد‌های مرگ بر آمریکای ملت انقلابی در خیابان‌های کشور را نشنیدید و مشت‌های گره کرده شان را نخواستید ببینید. پا را فراتر گذاشته و حتی با ابزار تحریف امام استکبار ستیز این ملت را هم در راه اهداف خود مجدداً شهید کردید و او را مخالف مرگ بر آمریکا معرفی کردید. هرچه در توان داشتید به میدان آوردید تا که پدر مغروقتان با طرح دوگانه موشک و مذاکره جهان بی رحم بین المللی این روز‌ها را دنیای آشتی و دیده بوسی‌های اروپایی ترسیم کرد. حال آنکه این آرمان شهر پوشالی تان همان دست چدنی است که بر ماشه رفته و پیکر اربا اربای عباس خیام انقلاب را به ملت هدیه داد.

شش سال همه ظرفیت‌های کشور را معطل دلبرانگی‌ها یتان با آمریکا و گوشه چشم و رضایت این خونخوار همیشه سفاک، اما محبوب قلوب خفته تان کردید، آخر که چه؟!
اظهارات تاسف بار اخیر جنابعالی بر آلام و قلوب داغ دیده همان میلیون‌ها نفر جمعیتی که احتمالا از تلوزیون مشاهده کردید افزود و نمک به زخم قلوب مالامال از حس انتقام این ملت عزتمند و سر افراز پاشید. معیار‌های سیاست خارجه کشور را بر اساس معیار‌های کدام اسلام تنظیم کردید؟ به چه میزان خود را متعهد به همه مسلمانان دانستید و به حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان پرداختید؟

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم ضمن محکومیت قاطعانه و صریح مواضع اخیر جنابتان به توبه به درگاه الهی و بازگشت به دامان ملت با عئر خواهی از ملت شریف ایران و پوزش از دماء مطهر شهدا مخصوصا شهید سلیمانی دعوت می‌کند و اعلام می‌دارد با هر اراده اینچنینی که تضییع خون شهدا را به دنبال داشته باشد با قاطعیت ایستادگی و مواجهه انقلابی می‌نماید.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com