کد خبر ۸۲۳۴۶ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶

510 اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم ارسال شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شعر کبوتران حرم گفت: 510 اثر از انوع گونه های شعری در قالب های سنتی و آزاد مرتبط با موضوع فراخوان به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سید محمد حسن یزدی نژاد در حاشیه جشنواره سراسری شعر کبوتران حرم در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم،اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر کبوتران حرم با هدف ترغیب و نگاه ویژه شاعران به مدافعان حرم در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی برپا شد.

وی افزود: "کبوتران حرم" عنوان دلنشین و غرورآفرین جشنواره کشوری شکوهمندی است که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای تکریم و همچنین به تصویر کشیدن صحنه هایی از فداکاری های شگفتی ساز مدافعان همیشه سرافراز حرم با همکاری بسیج هنرمندان قم ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و در جوار بارگاه کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد:حضور پرشور شاعران متعهد در این حرکت ادبی ، فرهنگی و ارسال آثار فاخر و برگزیده به دبیرخانه جشنواره شعر کبوتران حرم نمایانگر غیرت دینی و حمایت ملی و همت تحسین برانگیز شاعران در آفرینش آثار وزین و متین در حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در به اهتزاز نگه داشتن پرچم شعر آئینی معاصر و حفظ سنگر جبهه فرهنگی کشور در این مقطع تاریخی است.

یزدی نژاد با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شعر کبوتران حرم ادامه داد: 510 اثر از انوع گونه های شعری در قالب های سنتی و آزاد مرتبط با موضوع فراخوان به دبیرخانه ارسال شد که پس از کدگذاری آثار، از هر شاعر حداکثر 5 اثر در معرض ارزیابی و داوری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از 3 مرحله بازبینی و بررسی در نهایت 5 نفر از دارندگان بهترین آثار ارسالی طبق نظر داوران که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند معرفی شدند و هدیه آنها تقدیم شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com