کد خبر ۸۲۲۶۲ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳

خانواده شهیدان سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفری نیا در قم تجلیل شدند

همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی با حضور آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان و با تجلیل از خانواده شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفری نیا در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مجمتع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) برگزار شد.

آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان، آیت الله طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، حجت الاسلام شفیع زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه و طلاب و مبلغین در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شأن و جایگاه ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) در حفظ و تثبیت تشیع تأکید کرد که طلاب و مبلغان ایام فاطمیه را احیا کنند.

وی تصریح کرد: زهرای اطهر سلام الله علیها مقامی والا دارند به طوری که خشم او خشم پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم و خشم الهی محسوب می‌شود.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحریف شخصیت و اقدامات حضرت فاطمه سلام الله علیها هستند، گفت: اخیرا هم کتابی در این زمینه توسط وهابی‌ها منتشر شده که روایات پیرامون زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را تحریف کرده است.

مادر شهید «شهروز مظفری نیا» در این مراسم بیان ویژگی ها و خصائص درونی فرزند شهید خود گفت: فرزندم در مسیر جهاد و شهادت خستگی ناپذیر بود و ابراز ضعف و سستی نمی کرد.

سردار مهدی ایرانمنش مسئول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم با بیان این که حاج قاسم عاشق شهادت بود و شهادت نیز حق او بود، گفت: او از ما می‌ خواست تا برای شهادتش دعا کنیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفری نیا لوح یاد بود خود را از دست آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان دریافت کردند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com