کد خبر ۱۲۳۲۸۳ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵

رئیسی: برخی‌ها به دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند

رئیس جمهور گفت: برخی به دنبال القای این بودند که به مردم القا کنند که باید سایه جنگ را از سر کشور دور کنیم و به دنبال معامله بر موشک‌هایمان بودند، و برجام‌های 2 و 3 را دنبال می‌کردند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در اجتماع مردم قم در حرم حضرت معصومه از قم به مرکز نشر معارف اسلامی، جایگاه علم،  بصیرت‌آفرینی و مرکزیت حامی انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: دولت اقداماتش مستند به سند گام دوم انقلاب بوده و گفتمام دولت، گفتمام امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با امید زندگی می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان هیچگاه از توطئه‌های خود علیه ملت ایران کم نکرده‌اند و با تحریم، ترور و اغتشاش تلاش کردند تا مردم را از مسیر انقلاب دور کنند اما موفق نشدند.

رئیس جمهور با بیان اینکه به عنوان سرباز و خدمتگزار مردم در تلاشیم تا به وظیه خود به درستی عمل کنم، افزود: از همان ابتدای شروع دولت به من میگفتند مگر میشود با این همه مشکل و دشمنی کار کرد، اما گفتم نگاهدولت سیزدهم به مسیری است که امام مشخص کردند و آن هم می توانیم است.

رئیسی با بیان اینکه تولید قدرت را مردم  و شهدا انجام دادند، گفت: هیچ کاری در کشور نباید معطل بماند و ناامیدی و خستگی ممنوع و باید با یک دنیا امید‌ حرکت کرد تا به قله برسیم و آنچه دشمن دنبال می‌کند ایجاد یاس و ناامیدی است.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال القای این بودند که به مردم القا کنند که باید سایه جنگ را از سر کشور دور کنیم و به دنبال معامله بر موشک‌هایمان بودند، و برجام‌های 2 و 3 را دنبال می‌کردند، گفت: اما رهبری با بصیرت این اجازه را ندادند و در دولت با دیپلماسی اقتدار پیش رفتیم نه دیپلماسی التماسی.

در حال تکمیل

 


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com