کد خبر ۱۲۳۲۲۵ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸

برنامه‌ریزی دستگاه‌های قم برای گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام (ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بر برنامه‌ریزی دستگاه‌های استان برای گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد و گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس نباید مانع استفاده از ظرفیت آنها شود بلکه باید برای دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان برنامه ویژه داشت.

 رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و یوم الله ۱۵ خرداد با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن درخواست همکاری دستگاه‌ها برای با شکوه برگزار شدن برنامه‌های این دهه مبارک گفت: بزرگداشت شخصیت حضرت امام و سالروز قیام مردم قم در دفاع از مرجعیت را لازم و تبیین این مناسبت را برای آحاد جامعه ضروری دانست.

حجت الاسلام ذاکری رئوف ضمن اعلام همزمانی سفر رئیس محترم جمهور با آغاز دهه کرامت و ضرورت اطلاع رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور و در شان مردم قم به عنوان مرکز انقلاب و به ویژه در شرایط کنونی بین المللی افزود: ستاد مردمی استقبال از ریاست محترم جمهوری شکل گرفته که ان شاءالله اعضای محترم شورای هماهنگی تبلیغات نیز با این ستاد همکاری خواهند نمود.

وی با اشاره به در پیش بودن سی و پنجمین سالگرد رحلت حضرت امام ره افزود: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در این ایام نباید مانع استفاده از ظرفیت مهم این مناسبت شود و باید شخصیت امام راحل، نظرات ایشان، نقش روحانیون، نقش زنان و مردان غیور قم در حادثه ۱۵ خرداد برجسته و تبیین شود.

ذاکری با اشاره به وضعیت دردناک مردم مظلوم غزه استفاده از نظرات و بیانات حضرت امام در خصوص مسئله فلسطین و صهیونیسم را در این ایام مهم دانسته و اضافه داشت: امام خمینی ره سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب به این مسئله اشاره داشته اند و الان که این موضوع جهانی شده است لازم است با تولید محتوا‌های مختلف و نمایشگاه و اثرات فاخر این اندیشه‌ها را در میان مردم و در عرصه بین المللی ترویج کنیم.

وی برگزاری مراسم در بیت حضرت امام و تعظیم این مکان نورانی و تاریخی به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب را خواستار شد و برنامه راهپیمایی ۱۵ خرداد و مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه را از برنامه‌های اصلی این مناسبت اعلام نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com