کد خبر ۲۷۹۹۵ ۱۱۴۰ بازدید انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
مدیرکل ثبت احوال استان قم:

مجوز دفاتر پیشخوان متخلف قم باطل خواهد شد

مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: در نظارت و ارزیابی دوره‌ای که به صورت نامحسوس انجام می‌شود اگر دفاتر پیشخوان موارد کاری متذکر شده را انجام ندهند مجوز آنها باطل خواهد شد.

به گزارش قم نا ، ولی‌الله عسکری  از برگزاری جلسه توجیهی مدیران و مسئولین دفاتر پیشخوان دارای مجوز رسمی از ثبت احوال خبر داد و گفت: از نکات قابل توجه این جلسه رعایت سهمیه 15 عددی شناسنامه‌ها توسط مدیران و مسئولین دفاتر پیشخوان بود.

وی ادامه داد: طی این جلسه به مدیران اعلام شد مدیران فنی دفاتر پیشخوان باید از در اختیار قرار دادن کد کاربری خود که برای کارهای ثبت احوال از آن استفاده می‌کنند به دیگران خودداری کرده و همچنین در صورت رفتن به مرخصی این موضوع را به اداره کل ثبت احوال استان گزارش کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با بیان اینکه مدیران فنی دفاتر نباید مهر ثبت احوال را از دفاتر خارج کنند، خاطرنشان کرد: ضمن نظرسنجی صورت گرفته در این جلسه توجیهی مقرر شد ساعت کاری مدیران فنی دفاتر پیشخوان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 14 و روز پنجشنبه ساعت 8 تا 13 باشد.

وی در پایان با اشاره به تذکرات لازم در زمینه رعایت روند اداری در این جلسه توجیهی گفت: در نظارت و ارزیابی دوره‌ای که به صورت نامحسوس انجام می‌شود اگر دفاتر پیشخوان موارد کاری متذکر شده را انجام ندهند مجوز آنها باطل خواهد شد.