کد خبر ۲۷۸۶۴ ۱۳۵۴ بازدید انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳

نايب رئيس مجلس خبرگان رهبري حمله تروريستي به مسجد امام صادق (ع) كويت را محکوم کرد

آيت‌الله سيد محمود هاشمي شاهرودي در پي شهادت ده ها تن از شيعيان کويت در حمله تروريستي به مسجد امام صادق (ع) اين کشور در پيامي اين حمله وحشيانه را محکوم کرد.

به گزارش قم نا ، متن پيام نايب رئيس مجلس خبرگان رهبري بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون
تعزيت و تسليت وافر خود را به خانواده شهدا و مجروحين از برادران ايماني در کشور کويت تقديم مي داريم؛ آنها که در اين ماه مبارک در حال اداي نماز جمعه در مسجد امام صادق عليه السلام مورد حمله ناجوانمردانه و شرارت باري قرار گرفتند که پليدترين مخلوقات و شديدترين دشمنان اسلام و مسلمين يعني داعشي هاي خارج از دين «الذين بدلوا نعمت الله کفرا و احلّوا قومهم دار البوار جهنم يصلونها و بئس القرار» بر ايشان روا داشتند.
از خداي سبحان مسئلت مي داريم شهدا را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و با نبيين و شهدا و صالحين محشور فرمايد و حسن اولئک رفيقا و همچنين به خانواده شهداء و بستگان ايشان صبر و سلامتي عطا فرمايد و بر مجروحين و آسيب ديدگان با شفاي عاجل منت گذارد.
و به امت اسلامي و علما و حاکمان آن هشدار مي دهيم که بايد در برابر اين انحراف تکفيري خطرناک ايستاد اين فتنه بزرگي که دست ساز استکبار جهاني و تفکر تکفيري وهابي است که چهره اسلام را در جهان امروز مشوه کرده و وحدت امت اسلامي را بهم زده و اينچنين به اربابان استعمارگر خود خدمت نموده است.
فانا لله و انا اليه راجعون و لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.
سيد محمود هاشمي شاهرودي

منبع : موج