کد خبر ۲۷۷۲۲ ۹۵۱ بازدید انتشار : ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴

گردهمايي ائمه جماعات استان قم برگزار شد

مدير مرکز تخصصي نماز کشور گفت: طلاب حوزه علميه بايد خانه اصلي فعاليت هاي خود را در مساجد بنا کنند، زيرا اين مساجد محل همه فعاليت هاي اصلي در جامعه است و ما هستيم که بايد اين جريان را احيا کنيم.

به گزارش قم نا ، گردهمايي ائمه جماعات استان قم در جامعه مدرسين حوزه علميه قم با حضور آيت الله استادي و مدير مرکز تخصصي نماز با موضوع و محور وظايف امامان جماعت در مساجد برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم، مدير مرکز تخصصي نماز كشور گفت: امام زمان (عج) از نماز کمک مي گيرند و پايگاه خود را نيز در مسجد مي سازند؛ اگر امام زمان (عج) حکومت جهاني برپا مي کند و جهانيان را تغيير مي دهد، بستر فعاليت و دارالاماره اش مسجد کوفه است و محل زندگي اش مسجد سهله است.
وي گفت: بايد طرحي در حوزه ريخته شود که طلاب بيش از هر کار ديگري علاقه داشته باشند که امام جماعت باشند. طلاب در هر پست و سمت علمي که در آن برخوردار هستند بايد مهم ترين کار خود را فعاليت در نماز جماعت محل ها قرار دهند.
حجت الاسلام کفيل گفت: طلاب حوزه علميه بايد خانه اصلي فعاليت هاي خود را در مساجد بنا کنند؛ زيرا اين مساجد محل همه فعاليت هاي اصلي در جامعه است و ما هستيم که بايد اين جريان را احيا کنيم.

منبع : موج