کد خبر ۲۷۱۲۰ ۴۳۷۸ بازدید انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۱
مطرح شدن نام شهردار سابق قم به عنوان کاندید شهرداری اصفهان

دلبری، گزینه جدید شهرداری اصفهان

محمد دلبری که چندی قبل از شهرداری قم استعفا کرد، به عنوان گزینه جدید شهرداری کلان‌شهر اصفهان مطرح شده است. و در صورت پذیرش وی و تایید شورای اسلامی شهر اصفهان، سکان مدیریت شهری نصف جهان را به عهده می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) محمد دلبری، شهردار سابق قم، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی شهرداری اصفهان مطرح شده است و در صورت پذیرش وی و تایید شورای اسلامی شهر اصفهان، سکان مدیریت شهری نصف جهان را به عهده می‌گیرد.

دلبری 44 ماه در مدیریت شهری قم فعالیت کرد و در این مدت، 2 بار از شورای اصولگرای شهر مقدس قم رای اعتماد گرفت اما در نهایت، به دلیل عارضه قلبی، در اسفندماه 93 از خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) معاف شد.

در دوران مدیریت دلبری، قم شاهد تکمیل پروژه های عمرانی و زیباسازی شهری توامان بود ، مردم قم نیز شاهد فعالیت پر حجم شهرداری و افتتاح پروژه های بر زمین مانده ای چون پیامبر اعظم(ص) و ادامه تونل غدیر بودند.

به نظر می رسد با توجه به حضور دکتر سقائیان نژاد در قم، که سابقه موفقی در شهرداری اصفهان داشته است، شهر اصفهان نیز نیازمند مدیری با شاخص های بالا می باشد.

هنوز از پذیرش این مسئولیت از سوی دلبری خبری در دست نیست اما شنیده ها حاکی از مطرح شدن وی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی شهرداری اصفهان است.