کد خبر ۲۶۴۵۶ ۱۰۴۵ بازدید انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

کسب 8 رتبه توسط جوانان قمی در مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: اعضا و کارکنان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم هشت رتبه در مرحله کشوری نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر را کسب کردند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی از درخشش اعضا و کارکنان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در مرحله کشوری نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر در دو بخش خواهران و برادران خبر داد و اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر که در هفته هلال احمر با معرفی برگزیدگان در ‏رشته های مختلف به کار خود پایان داد.
وی افزود: معاونت امور جوانان استان قم با برگزاری مرحله استانی با حضور بیش 162 نفر در اسفند ماه سال 93 توانست در تمام رشته‌های این مسابقات ویژه اعضا و کارکنان در بخش کشوری حضور یابد و در نهایت سهم این استان در این دوره سه رتبه نخست در بخش خواهران و سه رتبه نخست و دو رتبه سوم در بخش برادران بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در رشته حفظ آیات موضوعی در بخش کارکنان، سید مجتبی معصوم‌پور و اعظم پاک‌نژاد رتبه اول و در بخش اعضا محمدرضا وراوی رتبه سوم کسب کردند، در رشته احادیث موضوعی در بخش کارکنان یاسر مطهریان رتبه اول و در قسمت اعضا حجت‌الله آتش افروزمند صاحب رتبه سوم شدند و در حفظ 20 جز سید حسن عالمی و در رشته مفاهیم قرآنی اکرم قانونی در بخش اعضا و در رشته دل نوشته‌های قرآنی در بخش کارکنان سکینه خلج توانستند سه رتبه اول دیگر را در این مسابقات از آن خود کنند.

مصباحی یادآور شد: در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات 40 نفر از اعضای کانون طلاب قم به دعوت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر حضور داشتند.