کد خبر ۲۶۰۷۶ ۱۰۹۳ بازدید انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
طی مراسمی‎‎؛

۱۰۰ استاد دانشکده فنی و حرفه‌ای قم تجلیل شدند

طی مراسمی از ۱۰۰ استاد برتر دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه استان قم تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش قم نا ،  در مراسم بزرگداشت مقام استاد که ظهر چهارشنبه با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای جوان برگزار شد، از ۱۰۰ استاد دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه استان قم تجلیل و قدردانی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در سخنانی اظهار کرد: شهید مطهری به همراه شهید بهشتی قبل از انقلاب اسلامی درصدد پی ریزی انقلاب اسلامی بودند و در آثارشان مشاهده می‌کنیم که مباحث نوین نسبت به حکومت اسلامی و آموزه‌های آن مطرح کردند که امروز برای ما جالب و مورد توجه است.

حجت الاسلام علی بنایی ادامه داد: آن دو شهید دارای خصوصیت معلمی بودند و در کار فرهنگی شرکت می‌کردند.

وی با بیان اینکه پایه‌های اصلی انقلاب اسلامی بر دوش فرهنگیان است، افزود: ذات و ماهیت انقلاب اسلامی را عناصر فرهنگی تشکیل می‌دهد و دشمن برای جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی به سوی اهدافش، شهید مطهری را مورد هدف قرار داد و به شهادت رساند.

راه اندازی رشته‌هایی عکاسی، فرش و معرق

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه استان قم نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به تأسیس این دانشکده طی ۱۵ سال گذشته عنوان داشت: ۸۰۰ دانشجو در پنج رشته کامپیو‌تر، ‌گرافیک کامپیوتری، طراحی دوخت، حسابداری و کودک‌یاری این دانشگاه درحال تحصیل هستند و در تلاش هستیم تا رشته‌هایی همچون عکاسی، فرش و معرق راه اندازی شود.

محبوبه شمسی ادامه داد: این دانشکده در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می‌کند و ۹۰ درصد پذیرش بومی گزینی است.

وی افزود: راه اندازی مقطع کار‌شناسی و پذیرش دانشجو از کاردانی به کار‌شناسی در دستور کار دانشکده قرار دارد.

در این مراسم کلیپی از عملکرد دانشکده فنی و حرفه‌ای قم پخش شد و در پایان نیز از دو رئیس پیشین دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه استان قم تجلیل به عمل آمد.

منبع : مهر