کد خبر ۲۵۹۵۰ ۱۴۰۲ بازدید انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه:

معاونت پژوهشی حوزه در راستای ترویج فرهنگ پژوهشی میان طلاب تلاش می‌کند‌

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه با اشاره به برنامه‌های این معاونت برای طلاب گفت: یکی از اقدامات مهمی که انجام می‌دهیم ترویج فرهنگ پژوهی و روحیه تحقیق میان طلاب است، طلاب باید جهت رفع نیازهای پژوهشی جامعه تلاش کنند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام عماد پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا در دیداری که با مراجع تقلید داریم از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات آن‌ها جهت پیشبرد فعالیت‌هایمان استفاده کنیم.

معاون پژوهشی حوزه علمیه افزود: در امر پژوهش چنداقدام را مدنظر داریم و تلاش می‌کنیم خروجی حوزه علمیه در قالب فعالیت‌های علمی و پژوهشی و در راستای رفع نیازهای جامعه باشد.

عماد با اشاره به برنامه‌های معاونت پژوهشی حوزه برای طلاب بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که انجام می‌دهیم فرهنگ پژوهی و روحیه تحقیق میان طلاب است، طلاب باید جهت رفع نیازهای پژوهشی جامعه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج کارهای پژوهشی در حوزه‌های علمیه عنوان کرد: مطالعه مناسب و یادداشت برداری صحیح یکی از اقداماتی است که ما تلاش می‌کنیم تا میان طلاب رواج دهیم.

معاون پژوهشی حوزه علمیه تصریح کرد: امسال هفتمین دوره جشنواره علامه حلی برگزار می‌شود و 12 هزار شرکت کننده طلبه داریم که سطح آثار ارائه شده بسیار مناسب‌تر از سال‌های گذشته است.

عماد با اشاره به فعالیت‌های علمی حوزه اظهارداشت: 122 نشریه علمی در حوزه‌های علمیه منتشر می‌شود که نسبت به گذشته رشد خوبی داشته است.

منبع : تسنیم