کد خبر ۲۵۵۶۸ ۱۶۸۱ بازدید انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
مدیر حوزه علمیه استان قم تاکید کرد

اهتمام طلاب به انجام فعالیت‌های پژوهشی

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: طلاب باید در فعالیت‌های پژوهشی اهتمام خود را افزایش دهند تا از به شیوه‌ای بهتر از عمق آموزه‌های دینی بهره‌برداری کنند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال در دومین جشنواره علامه حلی استان قم که ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد با بیان اینکه در سال جاری آمار پژوهش‌های طلاب و خواهر و برادر افزایشی بیش از صد در صد داشته است ابراز کرد: رقابت پژوهشگران در این جشنواره نشان از کیفیت بالای جشنواره علامه حلی استان قم است.

وی به برخی از ظرفیت‌های ویژه استان قم اشاره کرد و افزود: جایگاه حوزه علمیه قم جایگاهی بین‌المللی است که اقتضای رشد و تعالی بالاتر در آن وجود دارد و امیدواریم با همکاری معاونت‌های مختلف در مرکز مدیریت حوزه علمیه سراسر کشور بتوانیم این حوزه را به جایگاهش اصلی‌اش برسانیم.

مدیر حوزه علمیه استان قم با تاکید بر اینکه انجام فعالیت‌های پژوهشی می‌تواند راهکاری برای ارتقاء سطح علوم طلاب باشد خاطرنشان کرد: طلاب باید در امور پژوهشی اهتمام خود را افزایش دهند تا از به شیوه‌ای بهتر از عمق آموزه‌های دینی بهره‌برداری کنند.

وی گفت: حضور پرشور طلاب در جشنواره علامه حلی استان قم نشان از اهتمام این افراد برای امور پژوهشی است اما گسترش این حرکت‌های پژوهشی می‌تواند سطح علمی مدارس را افزایش دهد تا طلاب توانمندتر باشند.

منبع : فارس