کد خبر ۲۵۱۰۷ ۱۱۲۷ بازدید انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
در رشته کراس‌کانتری

روحانی قهرمان دوچرخه‌سواری کوهستان قم شد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم گفت: رقابت‌های رشته کراس‌کانتری دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی و انتخابی استان قم با معرفی افراد اول تا سوم و راهیابی آنها به تیم منتخب قم پایان یافت.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی اظهار کرد: دوست‌داران دوچرخه‌سواری در قم به مدت یک روز به تماشای رقابت رکابزنان شرکت‌کننده در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی استان قم نشسته و تقابل جذابی را بین دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده برای کسب عناوین برتر تماشا کردند.

وی ادامه داد: این در حالی است که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت دوچرخه‌سواری استان قم، رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی قم در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیش‌بینی شده بود و بر اساس برنامه ابتدا مسابقات در رده سنی نوجوانان و سپس رقابت‌های رده جوانان برگزار شد، ضمن اینکه در نهایت مسابقات رده سنی بزرگسالان به انجام رسید.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: با مشخص شدن برنامه برگزاری مسابقات، دوچرخه سواران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارهای قهرمانی و انتخابی کوهستان قم در مجموع رقابت جذابی را برگزار کردند و سرانجام نفرات اول تا سوم این رده سنی مشخص شدند.

وی ابراز کرد: همانند دوره‌های قبل پیست دوچرخه‌سواری مفید قم پذیرای دوچرخه‌سواران رده سنی بزرگسالان شرکت‌کننده در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان قم بود و در آن مدعیان برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حججی با بیان اینکه امسال هدف مهم ما این است که قم در تمام رقابت‌های کشوری حضور داشته باشد، ابراز کرد: شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان دادند که با توجه به نتایج به دست آمده از رقابت برگزار شده، سیدمحمدحسین روحانی در صدر ایستاد و قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این دوره از پیکارهای دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی استان قم بعد از سیدمحمدحسین روحانی که در جایگاه نخست ایستاد، محمدمهدی شمس در جایگاه دوم قرار گرفت و صاحب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه ایمان محمدحسینی مقام سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم از تلاش برای حضور تیم‌های کورسی و کوهستان قم در مسابقات قهرمانی و لیگ‌های دوچرخه سواری قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: تلاش ما این است که با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در بین رکابزنان قمی داریم، بتوانیم همچون سال‌های نه چندان دور بار دیگر در سطح اول دوچرخه سواری کشور موفق و پرفروغ ظاهر شویم.

وی یادآور شد: امسال لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم دوچرخه‌سواری کوهستان قم که قبلا سابقه حضور در لیگ برتر کشور را نیز دارد با تکیه بر توانایی و استعداد رکابزنان بومی، قصد دارد با مدعیان حاضر در لیگ کوهستان به رقابت بپردازد.

هیئت دوچرخه‌سواری استان قم به ریاست محمدکاظم حججی، علاوه بر حضور تیم کوهستان این هیئت در رقابت‌های لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور، در مسابقات دوچرخه‌سواری کورسی باشگاه‌های کشور نیز حضور خواهد یافت.

منبع : فارس