کد خبر ۱۲۵۶۵۰ ۱۲ بازدید انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
مدیرعامل شرکت گاز استان قم:

شمار مشترکین گاز طبیعی در قم از مرز ۴۶۲ هزار اشتراک عبور کرد

قم- مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ۳ هزار و ۹۳۴ مشترک گاز طبیعی در استان قم طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ جذب شده و با اضافه‌ شدن این تعداد، مجموع مشترکین گاز طبیعی به ۴۶۲ هزار و ۱۹۵ مشترک رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مرتضی خوش‌لهجه عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران شمار مشترکین جذب شده در مناطق شهری استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری را سه هزار و ۲۸۸ مشترک عنوان و اظهار کرد: با اضافه‌شدن این تعداد، مجموع شمار مشترکین گاز طبیعی در مناطق شهری استان ۴۲۱ هزار و ۵۰ نفر شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به جذب ۶۴۶ مشترک مناطق روستایی استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری، گفت: با احتساب این تعداد، مجموع شمار مشترکین گاز طبیعی در استان ۴۱ هزار و ۱۴۵ مشترک رسید.

خوش لهجه با بیان اینکه افزایش روزانه شمار مشترکین ضرورت مصرف هوشمندانه گاز طبیعی را بیش از گذشته ایجاب می‌کند، خاطرنشان کرد: آموزش و آگاه‌سازی مردم در خصوص مصرف بهینه انرژی و استفاده از منابع تجدید پذیر می‌تواند به حفظ محیط‌زیست و کاهش هزینه‌های انرژی کمک کرده و منجر به پایداری منابع تجدید ناپذیر برای نسل‌های آینده شود.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/