کد خبر ۱۲۵۶۴۹ ۱۲ بازدید انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
در ایام معصومیه؛

سفیران کریمه به ۳۰ مدرسه دخترانه استان قم اعزام می شوند

قم- اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) همزمان با ایام معصومیه و شهادت سید مقاومت از ثبت نام ۳۰ مدرسه با ۷ هزار دانش آموز در طرح اعزام سفیران کریمه به مدارس دخترانه قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام معصومیه و سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و ایام شهادت سید حسن نصرالله ویژه برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان دختر برگزار کرده است.

اعزام کاروان سفیران کریمه متشکل از خادمان خواهر و کارشناسان کودک و نوجوان به مدارس متقاضی، یکی از برنامه‌های محوری اداره فرهنگی خواهران در این ایام بود.

اعزام کاروان‌های سفیران کریمه از ۷ مهرماه به مدارس آغاز شده و تاکنون خادمان آستان مقدس حضرت معصومه (س) به ۹ مدرسه دخترانه ابتدایی و متوسطه با بیش از ۲ هزار ۷۰۰ دانش آموز اعزام شده‌اند.

اجرای برنامه‌های حضرت معصومه شناسی، تبیین نقش استکبارستیزی و مقاوم بودن در برابر طاغوت‌های زمان، معرفت افزایی کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده توسط خادمان سفیران کریمه در مدارس است.

تبیین ابعاد شخصیتی شهید مقاومت، سید حسن نصرالله و بزرگداشت جایگاه آن شهید والا مقام از دیگر برنامه‌هایی است که از سوی خادمان سفیران کریمه در مدارس قم اجرا شده است.

مسئول کانال آستان مهر در گفت و گویی از ثبت نام ۳۰ مدرسه دخترانه با بیش از ۷۰۰۰ دانش آموز برای اعزام خادمان سفیران کریمه خبر داد و گفت: اعزام کاروان‌های سفیران کریمه با پرچم و هدایای متبرکی همچنان به مدارس قم ادامه دارد.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/