کد خبر ۱۲۵۵۳۳ ۱۴ بازدید انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲

دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان قم با تولیت حرم بانوی کرامت

 تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان که در آستانه هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله و همراهانش گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از روز نخست تا امروز جز شرارت و خونریزی، هیچ حرکتی نداشته که اوج این جنایات در به شهادت رساندن عده زیادی از بندگان صالح خدا، از کودک تا فرمانده معظم حزب الله است.

آیت الله سید محمد سعیدی با اشاره به آیاتی از سوره اسراء افزود: خداوند از همان ابتدا که رژیم جعلی اسرائیل، فساد ایجاد کرد انسان‌هایی فرستاد که قدرتمند، مصمم و تاثیرگذار در برابر ظلم و ستم این رژیم ایستادند و از همان ابتدا رژیم صهیونیستی آرامش را به خود ندیده است.

وی با بیان اینکه یهودیان در جنگ جهانی دچار آسیب شدند گفت: کشوری که به آنان آسیب زد آلمان بود، اما، چون تحت فرمان شیطان بودند به دنبال خسارت از آلمان نرفتند.

آیت الله سعیدی همچنین با اشاره به صدور پیام‌های مهم رهبر معظم انقلاب در روز قبل، محتوای دو پیام را معرفتی، حرکت زا و هشدار دهنده دانست که بندگان صالح خدا برای رضای خدا به ماموریت و وظیفه خود عمل می‌نمایند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت افزود: به همان میزان که حرکت مومنین ریشه در فطرت دینی، بینش و بصیرت دارد دشمنان در جهل، غفلت و بغض کار‌هایی احمقانه و از روی کینه و شرارت انجام می‌دهند.

وی به ایجاد دو صف‌بندی بین حق و باطل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم مسلمان ایران هزینه این صف‌بندی را با مقاومت، صبر و مجاهدت پرداختند که در نهایت به پیروزی جبهه حق و شکست دشمنان منجر شد.

آیت الله سعیدی در ادامه هفته نیروی انتظامی را یادآور رشادت‌های افرادی که در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی از ابتدا با تمام توان به وظیفه خود عمل کردند و در این راه حتی از جانشان هم گذشتند دانست و خطاب به فرماندهان این نیرو گفت: وظیفه و تکلیف امروز شما، خدمت خالصانه تحت فرماندهی معظم کل قواست که مهم، ارزشمند و سنگین است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برخی آیات و عهدنامه مالک اشتر درباره سربازان اسلام، هرگونه تردید غیر از تحت فرماندهی امام خامنه‌ای بودن را شبهه‌ای خطرناک و خلاف شرع بیان کرد و گفت: شخصی که در مجموعه‌های زیر نظر رهبری اداره می‌شود حق ندارد از خودش تردید و یا شبهه‌ای نشان دهد.

فرمانده انتظامی استان هم در آغاز این دیدار با بیان گزارشی از عملکرد مجموعه تحت فرماندهی خود، به کاهش ۵۰ درصدی شکایات و ۳۰ درصدی انتقاد‌های مردم از کارکنان نیروی انتظامی استان پرداخت و گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم، در تماس‌های مردمی، شاهد رضایت ۳۳ درصدی هم استانی‌ها از اقدامات و برنامه‌های پلیس هستیم.

وی با اشاره به رتبه دوم کشوری سال گذشته قم در اجرای منویات رهبری در موضوع کاهش جرایم افزود: در مسابقات و برنامه‌های قرآنی کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها هم در سال قبل، موفق به کسب مقام۵ نخست شدیم.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر به جمعی از فرماندهان انتظامی استان از تلاش‌های آنها تجلیل شد.

سیزدهم تا نوزدهم مهرماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

 


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/